آنچه درباره ویزای آلمان باید بدانید!

اگه شما یه راهنمای خوب در زمینه مهاجرت و شرایط و مدارک لازم داشته باشین، کلی از مشکلاتتون حل میشه. در اینجا ما میخوایم یه اطلاعات کامل از چگونگی تهیه ویزای آلمان و انواع ویزای آلمان، و بقیه جزئیات بهتون بدیم. پس با ما همراه باشین:

همونطور که میدونین واسه ورود به خاک هر کشوری باید یه روادید تهیه کنین که بهش میگن ویزا. برای مهاجرت به آلمان، کشور ژرمن ها هم، افراد غیر اروپایی باید ویزای آلمان رو بگیرن که ما ایرانی ها هم از این قاعده مستثنی نیستیم. در صورتی که واسه مهاجرت، سفر، تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج و غیره میخواین به آلمان برین، باید اول از همه ویزا آلمان رو تهیه کنین.آنچه درباره ویزای آلمان باید بدانید!

مدارک لازم برای اخذ ویزای آلمان

  • ۳ عکس پرسنلی جدید ۶ در ۴
  • اطلاعات تماس و آدرس محل زندگی و محل کار
  • دعوتنامه آلمان
  • هزینه صدور ویزا
  • وضعیت شغلی و گردش حساب بانکی
  • بلیط رفت و برگشت آلمان
  • اطلاعات هتل رزرو شده
  • بیمه مسافرتی
  • ترجمه مدارک به زبان انگلیسی یا آلمان دارای مهر سفارتخانه معتبر
بیشتر بخوانیم :  آیا می توانید از پس هزینه های تحصیل در آلمان برآیید؟

مراحل دریافت ویزای آلمان

  1. مراجعه به سایت سفارت جمهوری فدرال آلمان
  2. آپلود اطلاعات مورد نیاز برای تعیین وقت
  3. تعیین وقت مصاحبه به صورت آنلاین
  4. انجام مصاحبه در سفارت

چگونه وقت سفارت آلمان بگیریم؟

کنسولگری آلمان به منظور گرفتن اثر انگشت متقاضی ، شما رو مجبور میکنه که شخصا در سفارت حضور پیدا کنین. از اونجایی که آلمانها آدمای وقت شناسی هستن، پس بهتره سر زمان معین شده در سفارت حضور پیدا کنین. بعد از اون مدارک مورد نیازی که از قبل آماده کردین رو بدون عیب و نقص ارائه کنین. در صورتی که مسئولین صدور ویزا شما رو فردی صادق، وقت شناس و مناسب ببینند، روند صدور ویزای شما آسون میشه.

انواع ویزای آلمان

وقتی شما قصد اقامت دائم در آلمان رو دارین، جریان فرق داره با وقتی که به منظور دریافت ویزای تضمینی آلمان اقدام میکنین و میخواین یه مدت زمان موقتی رو در این کشور سپری کنین. در اینجا ما بهتون میگیم که انواع ویزای آلمان کدامند و چجوری بگیریم:

  • ویزای تحصیلی آلمان

ازونجایی که المان از نظر آموزشی مزایای زیادی داره، خیلی از دانشجوهای ایرانی برای ادامه تصیل درخواست ویزای تحصیلی آلمان رو میدن. جهت اخذ ویزا تحصیل آلمان باید مدارکی در دست داشته باشین، مثل مدرک پذیرش از دانشگاه های آلمان و پشتیبان مالی..

ویزای تحصیلی آلمان

ویزای تحصیلی آلمان

  • ویزای کاری آلمان

ازونجایی که نیروی کار در آلمان کمه، این کشور متقاضیان کار از کشورهای غیر اروپایی رو هم قبول می کنه. البته برای اخذ ویزای کار آلمان باید یک مدرک معتبر از یک کارفرمای ساکن آلمان رو داشته باشین که ثابت کنه شما رو برای کار در این کشور نیاز دارند.

ویزای کاری آلمان

ویزای کاری آلمان

  • ویزای پزشکی آلمان

ازونجایی که آلمان یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه پزشکی هستش و کلی از بیماری های لاعلاج حتی در این کشور درمان میشه، خیلی از متقاضیان غیر اروپایی هم برای امور پزشکی میخوان به این کشور برن. ویزای پزشکی رو که میشه ۵ روزه دریافت کرد، لازمه مدارک بیمار هستش که باید به زبان انگلیسی یا المانی ترجمه شده باشه.

ویزای پزشکی آلمان

ویزای پزشکی آلمان

  • ویزای ازدواج آلمان

اگه تصمیم دارین با شخصی در آلمان ازدواج کنین، باید حتما ویزای ازدواج آلمان رو تهیه کنین. نمیشه با ویزای کار یا هر چیزی به این کشور برین و ازدواج کنین. این قانونی نیستش. باید مدارکی ارائه کنین که نشون بده شما با فرد آلمانی رابطه واقعی دارین و قراره ازدواج کنین. همچنین باید از نظر مالی پشتیبان داشته باشین که ثابت بشه میتونین در آلمان زندگی کنین.

ویزای ازدواج آلمان

ویزای ازدواج آلمان

  • ویزای توریستی آلمان

آلمان که جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیادی داره، هر سال گردشگران زیادی رو  به خودش جذب می کنه.پس اگه بخواین در تور آلمان ثبت نام کنین، باید برای ویزا توریستی آلمان درخواست بدین. اگه ویزای توریستی آلمان رو واسه اهداف اقتصادی میگیرین، باید مدارک متناسب با هدفتون رو ارائه کنین و اگه میخواین خونواده تور ببینین، باید مدرک ارائه کنین.

ویزای توریستی آلمان

ویزای توریستی آلمان

درباره بلو کارت آلمان بدانید!

این بلو کارت مشابه همون گرین کارت آمریکا هستش. برای دریافت بلو کارت باید کنسولگری آلمان رو متقاعد کنین که شما میتونین در این کشور کار کنین و مدارک لازم رو هم ارائه کنین. در ضمن باید به زبان آلمانی هم تسلط داشته باشین. اگه بلوکارت بگیرین و یه مدت در این کشور به طور موفق کار کنین، صلحیت دارین که برای اقامت در این کشور درخواست بدین.

بیشتر بخوانیم :  دانستنی های هزینه زندگی در آلمان!
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳