اروپای ایران
اروپا متنوع ترین قاره جهان از نظر نوع فرهنگ، تاریخ و جغرافیاست. جاذبه های طبیعی این قاره آنقدر دیدنی و زیبا هستند که چشم هر تماشاکننده ای را به خود معطوف می کنند.البته ناگفته نماند طبیعت اینچنینی در کشورهای دیگر هم وجود دارند اما نه هر کشوری!

اروپای ایران

اروپای ایران

جالب است بدانید در ایران هم مناطقی وجود دارند که حال و هوای طبیعت اروپایی را به تماشاگر القا میکنند. شاید بپرسیداین منطقه کجاست!؟ با ما همراه باشید تا اروپای ایران را به شما معرفی کنیم.

چمخاله گیلان

چمخاله گیلان

چمخاله گیلان

هرچقدر از طبیعت سرسبز و ساحل زیبای شمالِ  کشورمان بگوییم کم گفتیم. میخواهید برروی ماسه های ساحل قدم بزنید و صدای تلاطم دریا را بشنوید؟ 
ما به شما ساحل زیبای چاف و چمخاله را پیشنهاد می کنیم. باید به این مکان سفر کنید و آرامش دریا را در کنار شانه های سترگ و ایستاده کوهستان با تمام وجود حس کنید.
در چمخاله می توانید در کنار ساحل آرام قدم بزنید، قایق سواری کنید، به استبل اسب سواری بروید، و یا به شنا و کوهنوردی مشغول شوید. از جاذبه های دیگر چمخاله، رودخانه زیبا و پرآب آن می باشد که در زمان های گذشته محل رفت و آمد کشتی های روسی و ایرانی بوده است.
منطقه چمخاله در ۱۰ کیلومتری شهرستان لنگرود و در ۲۰ کیلومتری شرق لاهیجان واقع شده است و بعد از منطقه توریستی انزلی، دومین منطقه گردشگری و توریستی گیلان به حساب می آید.

بندر انزلی

بندر انزلی

بندر انزلی

بندر انزلی یکی از شهرهای توریستی و زیباترین شهرهای شمالی کشور است که جاذبه های طبیعی بسیاری را در خود جای داده است. خیلیها انزلی را اروپای ایران میدانند! در ادامه با جاذبه های گردشگری بندر انزلی آشنا خواهید شد.

مکان های دیدنی بندر بزرگ انزلی

تالاب بین المللی انزلی

تالاب بین المللی انزلی

تالاب بین المللی انزلی

این تالاب در جنوب غربی شهرستان بندر انزلی قرار دارد و یکی از زیباترین و مهمترین تالاب های کشور است و زیستگاهی امن برای گونه های نادری از پرندگان بومی و مهاجر محسوب میشود.
بندر انزلی با نیلوفرهای آبی و لاله های مردابی و چشم اندازهای بی نظیری که دارد، گردشگران و طبیعت گردان داخلی و خارجی بسیاری را بهخ خود جذب کرده است.

بلوار ساحلی و زیبای بندر انزلی

یکی از جاذبه های معروف بندر انزلی، بلوار ساحلی آن می باشد که به بوستان ساحلی معروف است. این بلوار، اولین مکان در کشور است که به سبک اروپائی ساخته شده است.
در یک طرف این بلوار دریا قرار دارد که کشتی های در حال رفت و آمد را می بینید و طرف دیگرش درختانی زیبا جای خوش کرده اند که قدم زدن در آن  خستگی را از تن هر گردشگری به در خواهد کرد.
این بوستان محل تفریح بسیاری از مردم استان گیلان است و هر ساله طیف گسترده ای از گردشگران را به خود جذب می کند.

کلیسای مریم مقدس

کلیسای مریم مقدس

کلیسای مریم مقدس

یکی از جاذبه های توریستی دیگری که در بندر انزلی قرار دارد «کلیسای مریم مقدس» است. این کلیسا در سال ۱۸۸۵ میلادی توسط شخصی به نام «آواک ملک الله وردیان» و با هزینه شخصی بنا گردیده است.
دیوارهای خارجی این کلیسا سیمانی میباشند و دیوارهای داخلی با گچ پوشانده شده است. این کلیسا به شکل مستطیل می باشد که در جهت شرق به غرب بنا شده است.
جاذبه های توریستی زیادی در ایران وجود دارند که هرکدام به نوع خود ذهن گردشگران و توریستان را از سراسر کشور و جهان به خود جلب میکنند. به نظر شما چطور .نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید …
بیشتر بخوانیم :  چگونه رزرو بهترين قیمت تور نسبت به پولتان
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳