بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی

افرادی که قصد سفر به کشور اسپانیا را دارند، یکی از مهم ترنی سوالاتی که در ذهن آنان رخ می دهد اینست که بهترین شهر اسپانیا برای زندگی کدام است؟ همه ی شهرهای اسپانیا بدلیل زیبایی و جاذبه های طبیعی معروف هستند ولی اگر شما هیچ اطلاعی از شهر های مختلف اسپانیا ندارید با خواندن این مقاله راحت تر می توانید تصمیم بگیرید که کدام شهر مناسب تر و ارزانتر است. بهترین شهرهای کشور اسپانیا شهر مادرید و بارسلونا می باشد ولی در این کشور شهرهای کوچکی هم وجود دارد که با توجه به پایین بودن هزینه ها، بهترین مکان برای زندگی است.

بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی

بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی

همانطور که ذکر شد شهرهای والنسیا و مالاگا، بهترین شهر برای زندگی در کشور اسپانیا می باشد. در این دو شهر اجاره ها بسیار پایین است و با توجه به پایین بودن کرایه منازل و مواد غذایی، اکثر افراد به این شهرها سفر می کنند. کیفیت موادغذایی در شهر مالاگا بسیار بالا است  و از نظر شبکه های حمل و نقل بسیار عالی هستند و کرایه تاکسی در این شهرها در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی ارزانتر است ضمنا مالاگا پروازهای زیادی را از سراسر اروپا در تمام طول سال انجام می دهد و دارای دانشگاه و مدارس مختلفی برای تدریس افراد می باشد.

بیشتر بخوانیم :  هتل های ارزان ترکیه استانبول

 

علاوه بر شهرهای گفته شده در قسمت بالا، شهر بیلبائو هم مکانی ایده آل برای زندگی می باشد. بیلبائو در قسمت ساحل شمالی اسپانیا قرار گرفته است و اکثر افراد بدلیل یک شهر صنعتی، این مکان را برای زندگی و کار انتخاب می کنند و اماکن زیادی برای تفریح و خوش گذرانی دارد و سالانه میزبان میلیونها مسافر از سرتاسر جهان می باشد ولی اگر از آن دسته از افرادید که به هوای گرم علاقه مندید، پیشنهاد می کنیم که به شهر آندلسی اسپانیا بروید. آندلس یک شهر تاریخی با معماری ها مدرن می باشد که تاریخچه و فرهنگ غنی را شامل می شود.

اسپانیا برای زندگی خوبه

اسپانیا برای زندگی خوبه

پس اگر شرایط اقامت اسپانیا را دارید برای زندگی و تحصیل می توانید به شهرهای دیگر نظیر سویل، سن سباستین، سگویا و گرانادا بروید و از سفر خود لذت ببرید ضمنا شهر بارسلون و مادرید هم مکان مناسبی برای زندگی می باشند ولی با توجه به امکانات و خدماتش، هزینه ها در آنجا نسبتا بالاست و برای افرادی که از صفر شروع کرده اند گزینه ی مناسبی نمی باشد پس بنابراین سبک زندگی سالم و محیط طبیعی زیبا که اسپانیا ارائه می دهد، باعث جذب مهاجران بسیاری به آنجا شده است. عوامل بسیاری در این امر دخیل است مانند، هزینه زندگی مقرون به صرفه، میزان کم جنایت، آب و هوای ایده آل و شیوه متمایز و با کیفیت بالا برای زندگی است.

بیشتر بخوانیم :  برترین جاذبه های گردشگری گوتنبرگ سوئد کدامند؟

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳