مهاجر کاری ایرانیان

خیلی از ما به داشتن یک شغل مناسب که درامد بالایی هم داشته باشد علاقه مندیم. آرزویی که هم اکنون در بسیاری از کشورهای دیگر به واقعیت تبدیل شده است. بر این منوال بسیاری از افراد تصمیم می گیرند پا را فراتر گذاشته و برای رسیدن به خواسته های خود از طریق مهاجرت کاری به کشورهای دیگر به شغل مورد علاقه ی خود و البته با درآمد بالاتر برسند.

مهاجر کاری ایرانیان

مهاجر کاری ایرانیان

البته برای اقامت مراحلی طی می شود که مشخص میکند شخص شرایط لازم برای مهاجرت را داراست یا خیر. معمولا بسیاری از کشورهایی که به تخصص شما نیاز دارند، با سهولت بیشتری به شما ویزا می‌دهند.

به طور کلی هر فردی که قصد مهاجرت کاری به کشور دیگری را دارد باید درباره شرایط کاری و بازار کار آن کشور تحقیقات لازم را به عمل آورد. در ادامه کشورهایی را نام برده ایم که مهاجرت کاری به آنها شرایط خوبی برایتان خواهد داشت.

انتخاب کشور مناسب برای مهاجرت کاری

برای مهاجرت کاری به یک کشور معیارهای مختلفی وجود دارند که با کمک آنها می‌توانید شرایط را بسنجید و بهترین انتخاب را انجام دهید.معیارهایی مانند مزایای شغلی،امکان پیشرفت شغلی، هماهنگی زندگی و کار و همچنین برخی معیارهای شخصی مانند نزدیکی فرهنگی با کشور مبدأ مد نظر می باشد.

بر طبق تحقیقاتی که هر سال توسط مؤسسه خدمات مالی (HSBC) انجام میشود، کشورهای نروژ، نیوزیلند ، سنگاپور،آلمان، هلند، کانادا، استرالیا، سوئد، اتریش و امارات متحده‌ عربی جزو ۱۰ کشور اول برای مهاجرت کاری انتخاب شده اند. از بین ۱۰ کشور نام برده کشورهای استرالیا، کانادا، نیوزیلند و امارات متحده عربی با فرهنگ ما ایرانیان همخوانی بیشتری دارند.

بیشتر بخوانیم :  لذیذترین غذاهای آلمانی که باید امتحان کنید!

در زیراسامی ۱۰ کشور که از نظر کاری برای مهاجرت مناسب می باشند را آورده ایم که در مورد هرکدام از آنها به ظور مختصر توضیح خواهیم داد.

سنگاپور

سنگاپور

سنگاپور

کشور سنگاپور یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت کاری می باشد. متوسط درآمد سالانه کارکنان این کشور حدود ۱۸۹۴۱۱ دلار سنگاپور معادل با (۱۳۸۶۴۱ $ آمریکا) می باشد.

حدود ۶۲ درصد از مهاجران که در سنگاپور مشغول به کار شده اند گفته اند که در شغل خود پیشرفت داشته اند، اما ۳۰ درصد دیگر اظهار نارضایتی دارند که ما هم دلیل آن را نمیدانیم!

آلمان

آلمان

آلمان

کشور آلمان از جمله بهترین کشورها برای مهاجرت کاری به شما می آید که درآمد متوسط سالانه کارکنان این کشور حدود ۸۵۳۸۸ یورو معادل ۹۷۶۹۳ دلار آمریکا می باشد.

مهاجرت کاری به آلمان یکی از بهترین روش های مهاجرت به آلمان می باشد . مهاجرانی که در آلمان مشغول به کار هستند از امنیت شغلی بسیار خوبی برخوردار هستند.

هلند

هلند

هلند

جالب است بدانید هلند کشوریست که از نظر جغرافیایی حدود یک چهارم پایین‌تر از سطح دریا قرار گرفته است. این امر هلندی‌ها را مجبور کرده برای عقب نگه‌داشتن دریا، از سیستم آب‌بند استفاده کنند.

کشور هلند به صادر کننده ی گل معروف است و با در اختیار داشتن ۴۰/۳ درصد ار سهم بازار، بزرگ‌ترین صادرکنندهٔ گل در دنیا محسوب می‌شود. هاندی ها به زبان رسمی خود صحبت می کنند اما حدود ۹۰ درصد از ساکنان این کشور به زبان انگلیسی مسلط هستند.

بیشتر بخوانیم :  لیست سوغاتی هایی که می توانید از آلمان تهیه کنید!

در زیر خلاصه سیستم کاری کشور هلند آمده است:

متوسط درآمد: ۵۲۸۷۷ دلار
حداقل دستمزد: ۱۰ دلار در ساعت
تعطیلات عمومی: ۱۱ روز
مرخصی: حداقل ۲۰ روز
مرخصی بچه‌دار شدن: ۱۶ هفته، با حقوق کامل
متوسط ساعت‌های کاری در هفته: ۲۷.۵۶ ساعت
نرخ بیکاری: ۴.۱۸۳ درصد

از بهترین صنایع برای درآمدزایی میتوان: صنایع کشاورزی، محصولات فلزی و مهندسی، تجهیزات برقی و ماشین‌آلات، مواد شیمیایی، نفت، ساخت‌وساز، میکروالکترونیک و ماهیگیری را نام برد.

کانادا

کانادا

کانادا

کانادا منابع طبیعی(نفت و گاز) فراوانی دارد که باعث شده فرصت‌های شغلی زیادی در این زمینه ایجاد شود. همچنین در زمینه های خدمات مالی، املاک و ارتباطات پیشرفت هایی داشته و دارای فرصت‌های شغلی بسیاری هستند.

کشور کانادا از لحاظ امنیت شغلی، توازن کار و زندگی، پیشرفت حرفه‌ای و همچنین افزایش دستمزد به ‌ترتیب رتبه‌های ۱۶،۱۷، ۱۰ و ۱۹ را در جهان دارد.

استرالیا

استرالیا

استرالیا

جالب است بدانید اقتصاد استرالیا در فهرست نظر سنجی HBC رشد ۳ پله‌ای را تجربه کرده است.استرالیا با توجه به نرخ بیکاری پایین و همچنین افزایش تولید ناخالص ملی، به سرعت بحران‌های اقتصادی را یکی یکی پشت سر می‌گذارد.

فضای کاری در استرالیا غیررسمی و آرام به نظرتان می‌آید، اما در عین حال احترام و رفتار حرفه‌ای برای موفقیت شغلی، بسیار اهمیت دارد.
اغلب افرادی که استرالیا را برای مهاجرت کاری انتخاب کرده اند اظهار دارند که نسبت به کشور مبدأ درآمد بیشتری کسب می‌کنند.

اتریش

اتریش

اتریش

یکی از کشورهای دیگری که برای مهاجرت کاری انتخاب میشود کشور اتریش است که درآمد سالیانه کارکنانش حدود ۷۴۵۴۵ یورو می باشد. اتریش از نظر تعادل کار و زندگی رضایت ۷۱ درصدی مهاجران را به همراه داشته و بسیاری از افراد در نظر سنجی ها اعلام کرده اند که در شغل خود پیشرفت کرده اند. کار در اتریش یکی از بهترین گزینه های ورود به این کشور محسوب می شود.

بیشتر بخوانیم :  بهترین هتل های مجلل اسپانیا از نظر مسافران

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ کشوری ثروتمند است که از لحاظ سرانه درآمد، جایگاه چهارم دنیا را به خود اختصاص داده است. اما هزینه های بالای زندگی در این کشور، که ناشی از افزایش واردات مواد غذایی به این کشور میباشد، در زندگی مردمان این کشور تاثیر گذاشته ست.

نروژ با بیش از ۴۰۰ هزار دریاچه کوچک و بزرگی که دارد بزرگترین صادرکنندهٔ ماهی قزل‌آلا در دنیا محسوب میشود، اما بیشتر ثروتش به ذخایر بزرگ نفتی مربوط می‌شود که این کشور در جایگاه دهمین صادرکنندهٔ بزرگ نفت در دنیا قرار داده است.

سوئد

سوئد

سوئد

کشور سوئد هم به عنوان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری شناخته شده که درآمد سالانه کارکنان آن در حدود ۷۵۹۸۰۰ کرون سوئد می باشد. طبق نظرسنجی ،۷۱ درصد از افرادی که برای کار به سوئد مهاجرت کرده اند، از محیط کاری و شرایط زندگی خود راضی هستند و از امنیت شغلی بالایی برخوردارند.

امارات متحده عربی

امارات متحده عربی

امارات متحده عربی

یکی دیگر از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کشور امارات می باشد که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. میزان درآمد سالانه کارکنان این کشور حدود ۴۱۴۳۵۴ درهم معادل ۱۱۲۸۲۰ $) می باشد.

امارات متحده عربی در بین کشورهای عربی،از لحاظ مهاجرت کاری به عنوان بهترین کشور انتخاب شده است. هر ساله افراد زیادی خواستار کار در امارات هستند.
حدود ۵۶ درصد از مهاجرانی که در این کشور مشغول به فعالیت هستند، کمک هزینه تامین محل اقامت دریافت می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳