۸ اشتباه رایج که در تور آلمان ممکن است اتفاق بیفتد !

قبل از آنکه تور آلمان را انتخاب کنید باید این را بدانید که بسیاری از افرادی که برای گردش و غیره به المان سفر میکنند و بدون اطلاع قبلی شرمنده اشتباهات خود میشوند.

ما در این مطلب سعی داریم تا از ۱۰ اشتباه رایج که ممکن است در سفر به آلمان برای شما هم اتفاق بیفتد مطلع کنیم.

تورهای انفرادی آلمان را کمتر لحاظ کنید

اگر میخواهید شانس موفقیت شما برای ویزا ۲۰ درصد افزایش یابد تورهای گروهی اروپا را انتخاب کنید. تورهای گروهی اروپا، یکی از مزیت هایی که دارد حضور تور لیدر می‌باشد.با حضور تور لیدرها شما میتوانید اماکن تفریحی و توریستی را بهتر بشناسید.همچنین از چگونگی پرداخت هزینه‌ها آگاهی یابید و در برگزاری گشت‌های شهری و راهنمایی از آنها راهنمایی بگیرید.

قبل از انتخاب پروازهای ارزان همه جوانب را بسنجید

یک ضرب المثل قدیمی میگه هرچقدر هزینه کنی همون اندازه آش میخوری !

بیشتر پروازهای کم قیمت در فرودگاه هایی هستند که خیلی از مقصد فاصله دارند. شما بعد از رسیدن باید برای سوار شدن اتوبوس هزینه زیادی متحمل شوید که اکثر توریست ها از این قضیه اطلاع ندارند. بعد از یکی دو ساعت الافی در اتوبوس تازه متوجه میشوید که اندکی هزینه بیشتر ارزشش را دارد.

برای پول خودتان ارزش قائل شوید

با توجه به این که کجا زندگی می کنید ممکن است بگویید یک سکه که ارزشی ندارد و بخواهید از شرش خلاص شوید و به عنوان انعام هزینه میکنید . باید این را بدانید با نرخ ارز کنونی، سکه ی یک یورویی از دلار امریکایی ارزش بیشتری دارد.

در تور آلمان بیش از اندازه بخشش نکنید

در اکثر کشورهای اروپایی گرفتن انعام در رستوران ها مرسوم است که شامل هزینه ی خدمات از مشتری می باشد.در واقع این مبلغ ۱۰ درصد از هزینه کل غذا را شامل میشود. بیشتر گردشگران، از این موضوع بی اطلاع هستند و دست و دلبازیشان گل میکند وگاهی تا ۲۰ درصد هزینه ی غذای شان انعام می دهند. البته این اختیار دست شماست اما میتواند در کاهش هزینه هایتان به شما کمک کند.

پوشیدن جوراب با صندل اروپاییها را متعجب میکند!

البته گفتن این موضوع لزومی ندارد .از نظر ما ایرانی ها مد هم محسوب میشود!

اما خیلی از اروپایی ها وقتی می بینند گردشگران صندل را با جوراب پوشیده اند شما را مسخره میکنند و پوزخندهای ریزی میزنند. رایج است که صندل را بدون جوراب بپوشید، یا کتانی بپوشید، این طوری هیچ کس اهمیت نمی دهد جوراب پای تان هست یا نه. فکر کنم اروپاییها با جوراب مشکل دارند. بنابراین گر خواهی رسوا نشوی همرنگ جماعت شو …

در آلمان سبک سفر کنید

حمل چمدان های بزرگ در فضاهای کوچک مانند قطارهای مترو، سالن های فرودگاه و امثال این ها ممکن است اطرافیان شما را ناراحت کند. بنابراین راحت تر سفر کنید و همه ی لباسهایتان را با خودتان اینور و آنور نبرید. اینطوری برای خودتان هم بهتر است.

برای مدت زمان طولانی در آلمان اتومبیل کرایه نکنید

خیلی از گردشگران فکر میکنند همین که رسیدند به مقصد حتی اگر نیازی هم نداشته باشند باید یک اتومبیل کرایه کنند.با کرایه یک اتومبیل ، فقط دست و پایشان را بسته اند. شما میتوانید با پولی که برای کرایه اتومبیل صرف کنید بهتر است از وسیله های نقلیه عمومی استفاده کنید وبه جای آن در تورهای مختلف گردشگی آن منطقه استفاده کنید.

از آلمانی ها انتظار لبخند نداشته باشید

معمولا ما ایرانیها آدمهای مهمان نواز و خوش مشربی هستیم و خیلی جاها زود خودمانی میشویم و دوست پیدا میکنیم. اما در اروپا به خصوص آلمان چطور !؟

اروپایی به خصوص آلمانی ها معمولا زیاد لبخند نمیزنند. وقتی توریستها و گردشگران با برخورد سرد و معمولی آلمانی ها مواجه میشوند خیلی زود ناراحت میشوند.باید بدانید اینطور است و نمیشود کاریش کرد.

نتیجه

بیشتر بخوانیم :  گشت و گذاری در توریستی ترین خیابانهای آلمان

بهتر است قبل از سفر به کشورهای مختلف عل الخصوص کشورهای اروپایی با آداب و رسوم و نحوه برخورد مردم آن کشور اطلاعات لازم را داشته باشیم تا در هنگام سفر دچار مشکلاتی از این قبیل نشویم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳