معرفی جاذبه های گردشگری فرانکفورت آلمان

اگر از آن دسته افرادید که بین انتخاب تور فرانکفورت و تور مونیخ یا سایر تورهای آلمان، مردد هستید شاید آشنایی با جاذبه های گردشگری کشور آلمان، در تصمیم گیری به شما کمک کند. موزه ها و محله های قدیمی شهر فرانکفورت از جمله جاذبه هایی هستند که شما را در انتخاب تور فرانکفورت مطمئن می سازند. جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر بسیاز زیادند ولی در میان آنها نمی توان از دیگر جاذبه های کشور آلمان چشم پوشی کرد. طبق آمار منتشر شده از سوی کشور آلمان، فهرست پربازدید ترین جاذبه های گردشگری فرانکفورت به شرح زیر است که میتواند برنامه مناسبی برای سفر شما به شهر فرانکفورت آلمان باشد.

موزه تاریخ طبیعی زنکنبرگ فرانکفورت

موزه زنکنبرگ (Senckenberg) از دینی های فرانکفورت و بزرگترین موزه در این شهر می باشد. این مکان غنی ترین موزه های جهان است که حاوی تعداد زیادی از دایناسورهای عظیم‌ الجثه و مجموعه‌ ی پرندگان پارچه‌ ای در اروپا می باشد و همچنین نیز در این موزه ماموت‌ های مربوط به عصرهای گوناگون مربوط به دوران مختلف زمین‌شناسی هم به نمایش گذاشته شده است و محلی مناسب برای سرگرم شدن خانواده ها می باشد.

عکس جاذبه های گردشگری فرانکفورت

عکس جاذبه های گردشگری فرانکفورت

خانه اپرا فرانکفورت

یکی از جذابترین و معروف ترین دیدنی های فرانکفورت، خانه ی قدیمی و کهن اپرا (Alte Oper) می باشد. این خانه در میدان اپرای فرانکفورت و توسط فردی بنام ریچارد لوکا ساخته شد. فضای داخلی خانه اپرا بسیار مجلل و موردپسند گردشگران ساخته شده است و امروزه بعنوا محل برگزاری نمایش ها و کنسرت ها از این مکان استفاده می شود و تقریبا طرفیت گنجایش ۱ میلیون مخاطب را دارد و نورپردازی های آن در شب بر جذابیت این مکان افزوده شده است.

جاذبه های گردشگری شهر فرانکفورت

جاذبه های گردشگری شهر فرانکفورت

باغ پالم فرانکفورت

اگرچه می خواهید اقامت آلمان را از آن خود کنید، از قبل برای رفتن به باغ های پالم فرانکفورت برنامه ریزی کنید. باغ پالم (Palmengarten) مکانی دنج برای برگزاری مراسمات مختلف می باشد. در این باغ انواع گیاهان سرسبز و گرمسیری شامل نخل ها، گیاهان باشکوه، بوته های تنومند و سرخس ها بچشم میخورد که برحسب مکان جغرافیایی شان دسته بندی شده اند. باغ پالم مساحتی بالغ بر ۵۴ هکتار را به خود اختصاص داده است و همچنین نیز مکان های زیادی برای سرگرم کردن فرزندانتان هم در این باغ وجود دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به قایقرانی، زمین بازی کودکان و مکان‌هایی برای پیک نیک اشاره کرد.

معرفی جاذبه های گردشگری فرانکفورت آلمان

معرفی جاذبه های گردشگری فرانکفورت آلمان

موزه گوته فرانکفورت

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری فرانکفورت، موزه و یا خانه گوته (Goethe House) می باشد. همانطور که می دانید این خانه محل تولد نویسنده ای معروف بنام وهان ولفگانگ فن گوته با اهل خانواده اش بوده است. در این موزه اتاق های مجلل زیادی بچشم میخورد که از جمله این اتاقها می توان به اتاق نوشتن گوته و ناهارخوری و اتاق موسیقی اشاره کرد. در این موزه علاوه بر اتاق های مختلف، یک گالری با ۱۴ اتاق، نمایشگاه های هنری از زمان writer’s time ، از جمله شاهکارهای Late Baroque و دوره رمانتیک بچشم میخورد.

مکان های دیدنی فرانکفورت

مکان های دیدنی فرانکفورت

باغ وحش فرانکفورت

باغ وحش یکی از امکان تفریحی و گردشی شهر فرانکفورت می باشد که در سال ۱۸۵۸ در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار ساخته شد. در ین باغ وحش بزرگ و قدیمی بیش از ۴۵۰۰ از حیوانات و بیش از ۴۵۰ گونه را شاهد هستید. در این مکان علاوه بر تماشای حیوانات، می توانید از نزدکی آنها را لمش کرده و یا به آنها غذا بدهید البته باید برای این کار از مسئولان این باغ وحش اجازه بگیرید.
جاذبه های گردشگری آلمان

جاذبه های گردشگری آلمان

در هنگام رزرو تور فرانکفورت می توانید هتل خود را در محلی نزدیک به این بناهای تاریخی انتخاب کنید تا به جاذبه های گردشگری فرانکفورت دسترسی راحتی داشته باشید از دیگر جاذبه های گردشگری فرانکفورت می توان به موارد زیر هم اشاره کرد.

  • موزه اشتدل
  • کلاین مارکت هال
  • کلیسای سنت پاول
  • منطقه‌ ی هاوت واخه
  • برج اشنهایمر
  • و …
بیشتر بخوانیم :  لذیذترین غذاهای آلمانی که باید امتحان کنید!
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳