اقامت در کشور آلمان از روش خرید ملک یکی از روش هایی است که سوالات مختلفی درباره آن مطرح است . راه های مختلفی برای گرفتن اقامت آلمان وجود دارد مانند کار در آلمان ، تحصیل در آلمان ، سرمایه گذاری در آلمان که در این مطلب به توضیحاتی در مورد اخذ اقامت از طریق خرید ملک در آلمان می پردازیم .

Backhand Index Pointing Left on Apple خرید ملک در کشورهای اروپایی منجر به انتقال سرمایه شما از یه کشور به کشور دیگر می شود . باید توجه داشته باشید چه ملکی را می خرید و چه ملکی در کدام کشور ارزش بیشتری دارد . 

چگونه از طریق خرید ملک برای اقامت در آلمان استفاده کنیم ؟

خرید ملک در کشور آلمان

Backhand Index Pointing Left on Apple افراد می توانند در صورت وجود سرمایه کافی در یکی از کشورها ملک خریداری کنند. هر کدام از کشورها برای خرید ملک قوانین و شرایط محدود کننده ای دارند و ممکن است افراد برای خرید ملک در هر کشوری از شرایط دشواری عبور کنند . برای خرید ملک در آلمان این شرایط محدود کننده نسبت به دیگر کشورهای اروپایی کمتر وجود دارد و افراد می توانند به راحتی برای خرید ملک در آلمان اقدام کنند .😉 به دلیل اینکه کشور آلمان از لحاظ اقتصادی و رفاه اجتماعی بسیار مطلوب می باشد افراد تمایل دارند از طرق مختلف به این کشور مهاجرت کنند . قوانین اخد اقامت آلمان از طریق خرید ملک برای تمام نقاط کشور آلمان یکی می باشد و تفاوتی زیادی ندارد.

Backhand Index Pointing Left on Apple به دلیل اینکه قیمت املاک در کشور آلمان به نسبت دیگر کشورهای اروپایی ارزان تر است افراد زیادی جذب بازار املاک آلمان می شوند . در اروپای مرکزی نیز قیمت خرید ملک در آلمان نسبتا کم می باشد و حدود ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ یورو در هر متر مربع می باشد . قیمت یک آپارتمان ۳۰ متری در آلمان حدود ۶۰ هزار یورو و قیمت یک آپارتمان ۱۰۰ متری در آلمان حدود ۲۵۰ هزار یورو می باشد . البته در شهر های بزرگ آلمان مانند برلین قیمت ملک تا ۵۰ درصد بالاتر می باشد . 😮همچنین شهر مونیخ گران ترین شهر در آلمان می باشد .

چگونه از طریق خرید ملک برای اقامت در آلمان استفاده کنیم ؟

Backhand Index Pointing Down on Apple

افراد متقاضی خرید ملک در شهر های کوچک و بزرگ آلمان می توانند با قیمت های مناسبی ملک خریداری کنند . البته در برخی از شهر های بزرگ آلمان قیمت ملک افزایش یافته مثلا در سال ۲۰۱۶ در منطقه ی مرکزی میت برلین گران ترین املاک به فروش رسید . که به ۱۹۰۰۰ یورو در هر متر مربع در شهر برلین و ۲۰۰۰۰ یورو در هر متر مربع در شهر هامبورگ  می رسید . 😮در این کشور قیمت اجاره خانه نیز در سالهای گذشته افزایش داشته در بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ حدود ۱۵ درصد افزایش داشته است . و درهمان دوره قیمت خانه حدود ۲۳ درصد افزایش یافته است .

بیشتر بخوانیم :  10 تا از بهترین جشنواره های دیدنی در آلمان

اقامت در آلمان از طریق خرید ملک یا اجاره 

اقامت در آلمان از طریق خرید ملک به عنوان یک سرمایه گذاری پایدار و مطمئن در نظر گرفته می شود . با این وجود در سال ۲۰۰۸ به بعد بازار خرید ملک در المان دچار تنش هایی شد چرا که با افزایش درآمد ها قیمت املاک نیز در این کشور بالا رفت .

چگونه از طریق خرید ملک برای اقامت در آلمان استفاده کنیم ؟

انتخاب ملک در آلمان 

Backhand Index Pointing Left on Apple مردم المان بعد از خرید ملک وابستگی شدیدی به ان پیدا می کنند که باعث می شود خرید ملک مناسب برای افراد متقاضی سختی های فراوانی داشته باشد . افراد برای خرید ملک در این کشور باید بازه ی زمانی زیادی را در نظر بگیرند .😟

شرایط خرید ملک در کشور آلمان :

  • برسی وام مسکن توسط فرد
  • ارائه پیشنهاد خرید
  • برسی املاک و انتخاب ملک مناسب
  • مراجعه کردن به دفتر اسناد رسمی
  • گرفتن وام مسکن
  • تایید قرار داد خرید و امضای ان
  • تایید قرار داد فروش و ثبت ان
  • ارائه مدارک برای پرداخت مالیات
بیشتر بخوانیم :  نگاهی به حمل و نقل عمومی در آلمان

برای خرید ملک نقل و انتقال پول و امضای قرار داد کافی نیست و تمامی مراحل ان باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد . اکثر مردم از دفتر اسناد رسمی به عنوان سپرده استفاده کرده و مبلغ خرید قبل از خرید ملک به فروشنده به حساب دفتر اسناد رسمی واریز می شود .

چگونه از طریق خرید ملک برای اقامت در آلمان استفاده کنیم ؟

قوانین اقامت المان از طریق خرید ملک

Backhand Index Pointing Left on Apple قوانین اخذ اقامت المان از طریق خرید ملک اینگونه است که افراد باید از فرم های خرید فروش ملک در دفتر اسناد رسمی استفاده کنند . چراکه دفاتر اسناد رسمی به صورت بی طرفانه و داور بین خریدار و فروشنده عمل می کنند . برسی قرار داد به عهده دفتر اسناد دولتی (رسمی) می باشد . تا اطمینان شود که در خرید و فروش ملک هیچ گونه مشکلی وجود دارد . و افراد می توانند قرار داد ایجاد کنند .

اقامت در آلمات با خرید ملک و برسی وام خرید 

Backhand Index Pointing Down on Apple

افراد متقاضی خرید ملک در آلمان می توانند از کشور المان وام هايپوتك دریافت کنند .😖 اکثر بانک های آلمان این وام را به افراد خریدار ارائه می دهند . همه ی بانک های دولتی المان این وام را به خریدار ارائه می دهند و همچنین مشاورانی برای دریافت وام در اختیار خریدار قرار می گیرد . که با اطلاعات کامل وام را دریافت کنند .

بیشتر بخوانیم :  سفری هیجان انگیز برای کودکان در آلمان

این وام های مسکن با باز پرداخت ۲۵ تا ۳۰ ساله با نرخ بهره ۵ سال اول تعیین می شوند .

اخذ اقامت آلمان از طریق خرید ملک در این کشور و بررسی قرار داد خرید 

عقد قرار داد منعقد شده برای خرید ملک در کشور آلمان باید در حضور سر دفتر اسناد رسمی آلمان صورت پذیرد . و امضای این قرار دارد نیز باید در حضور او انجام پذیرد. قبل از امضای قرار داد متقاضیان خرید و فروش باید قرار داد را به طور کامل مطالعه کرده باشند . و به مفاد قرار داد اشراف داشته باشند . متقاضی خرید ملک می تواند یک فرد را به عنوان مترجم انتخاب کند و همراه داشته باشد که هزینه ی مترجم با خود خریدار می باشد .

Backhand Index Pointing Left on Apple راه های مهاجرت و کسب اقامت المان بسیار فراوان می باشد ولی با بررسی راه های مختلف بهتر است بهترین آن را انتخاب کنید و اطلاعات خود را در مورد ان کامل کنید برای برخورداری از مشاوره ی رایگان در مورد اقامت آلمان با ما تماس بگیرید . همکاران ما پاسخگوی تمام سوالات شما در مورد اخد اقامت آلمان خوهند بود . 😊

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳