سفر به کشور یونان

بهترین زمان سفر به کشور یونان

یکی از مهم ترین نکاتی که در هر سفر با مورد توجه قرار گیرد، پیش بینی آب و هوایی آن منطقه می باشد که بر کیفیت مسافرت بسیار تاثیر گذاراست. اگر به دنبال آب وهوای مطبوع مدیترانه ای و گرمای مطبوع و زمان خلوت برای ورزش های آبی در جزایر یونان هستید،دو فصل پاییز و بهار بهترین زمان سفر به يونان هستند. در بهار بادهایی خنک و ملایم از غرب کشور وارد می شود که بسیار خوشایند و لذت بخش هستند و قیمت هتل و مکان های اقامتی و گردشگری در این فصل بسیار به صرفه خواهد بود.

سفر به کشور یونان

سفر به کشور یونان

معمولا برای گردشگران، بهترین زمان سفر به يونان، فصل تابستان است که فصل گردشگری این کشور شروع شده و اکثر کارنوال ها و فستیوال های مشهور در این زمان یرگزار می شوند. در تابستان جذابیت های فستیوال ها و برگزاری جشن های شبانه،هر ساله گردشگران زیادی را به مقد آتن فرا می خواند؛معمولا به دلیل شلوغی در فصل تابستان، قیمت هتل ها و مراکز گردشگری نسبت به بهار و پاییز کمی بالاتر است.

بیشتر بخوانیم :  نکات جالب و خواندنی درباره اقامت یونان

با ما همراه باشید تا با بهترین زمان سفر به یونان آشنا شوید و در فصل مناسب به این کشور زیبا سفر کنید.

بهار در یونان و آب و هوای مطبوع

بهار در یونان

بهار در یونان

معمولا بهترین زمان سفر به یونان از اواسط ماه آوریل تا اواسط ژوئن می باشد. در فصل بهار یونان آب و هوای دلپذیری دارد و کسانی که قبل از تابستان و مواجه شدن باازدیاد گردشگران، میخواهند از دیدنیهای یونان لذت ببرید بسیار مناسب است. اگرچه ممکن است در بهار آب و هوای یونان هنوز کمی سرد باشد،اما مناطقی مانند جزایر ایونی و کرت برای شنا کردن مناسب هستند. توصیه میشود در هفته عید پاک به یونان سفر نکنید،چون هتلها از قبل رزرو شده و بسیاری از جاذبه های گردشگری یونان تعطیل می باشند.پ

تابستان شگفت انگیز دریونان

تابستان در یونان

تابستان در یونان

از ماه ژولای تا سپتامبر تابستان شگفت انگیزی دریونان تجربه خواهید کرد. در این فصل هوای یونان بسیاره دلپذیر است و می توانید در ساحل استراحت کنید و تمام مشکلاتتان را به فراموشی بسپارید. جزیره سانتورینی در تابستان بهترین مکان برای تفریح و استراحت می باشد. میکونوس هم با دارا بودن استراحتگاه های سرسبز و سواحل زیبا، یکی از برترین جاذبه های توریستی یونان به شمار می رود.

بیشتر بخوانیم :  با 10 تا از جاذبه های تاریخی و توریستی یونان آشنا شوید

پاییز در یونان فرصتی برای عشاق

پاییز در یونان

پاییز در یونان

از ماه اکتبر تا دسامبر زمانی که برگها شروع به زرد شدن می کنند، رنگهای پاییزی زیبای جزیره انتظار شما را می کشند. پاییز در یونان به اندازه تابستان و شاید هم بیشتر زیبا و دلپذیر باشد. در ماه سپتامبر که زمان برداشت انگور در یونان شروع میشود در تور شرکت کنید.همچنین در ماه اکتبر و نوامبر میتوانید تازه ترین غذاهای مدیترانه ای را میل کنید.

زمستان در یونان زمانی برای بازدید

زمستان در یونان

زمستان در یونان

زمستان در یونان هم زمان مناسبی برای بازدید از این کشور می باشد،شما می توانید مانند مردم این کشور از دیدنیهای آن لذت ببرید. دراین فصل نسبت به بهار و تابستان ، قیمت ها مناسب تر هستند و مکان هایی مانند آکروپلیس یا موزه هایی مثل موزه باستانی ملی و موزه بناکی، خلوت تر می باشند.
اما برای اقامت در آتن قضیه فرق دارد. به دلیل اینکه کشتی ها کشتی ها در فصل زمستان لنگ گرفته اند، ارزش سفر ندارد مگر اینکه بخواهید برای کار دیگری به این شهر سفر کنید.

بیشتر بخوانیم :  راهنمای جامع اخذ پاسپورت یونان
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳