هتل های ارزان در برلین

آلمان از کشورهای جذاب و دیدنی قاره اروپا می باشد و بسیاری علاقه‌ مند به گردش در این شهر هستند این گونه افراد اصلا نگران محل اقامت خود نباشند زیرا هتل‌ های ارزان و اقتصادی شهرهای مختلف آلمان (برلین، مونیخ، هامبورگ و …)، گزینه مناسبی برای سفر مقرون به صرفه است پس اگر در تور آلمان قصد دارید با هزینه کمتری هتل رزرو کنید می توانید یکی از هتل های ارزان آلمان را برای اقامت انتخاب کنید. هتل های آلمان تنوع زیادی دارند و افراد با توجه به برنامه سفرشان میتوانند در یکی از قسمت های توریستی و یا در مرکز شهر برلین، هتل رزرو کنند و یا اینکه افراد می توانند در سایت eurovisa24.com بطور کاملا آنلاین قیمت هتل و هتل آپارتمان های ارزان قیمت را با تخفیف های خیلی خوب پیدا کنند.

 

هتل بنگارد Hotel Bongard

هتل بنگارد یکی از هتل های ارزان قیمت آلمان با ساختمان آجری زیبا می باشد که در همه ی فصول سال آماده خدمات رسانی به گردشگران خارجی و داخلی می باشد. این هتل ارزان در سال ۲۰۰۲ در شهر برلین ساخته شد و تنها ۲۸ کیلومتر تا فرودگاه برلین براندنبورگ فاصله دارد. فاصله ی هتل بنگارد تا ایستگاه مرکزی برلین ۸ کیلومتر، تا موزه تاریخ طبیعی حدود ۷ کیلومتر، تا برج تلویزیون برلین حدود ۹٫۵ کیلومتر، تا ورزشگاه ویتنائو حدود۱٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه برلین Tegel حدود ۴ کیلومتر می باشد. یکی از مزیت های اصلی که گردشگران این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند فضای داخلی تمیز و نور کافی به دورن اتاق ها می باشد.

هتل های ارزان آلمان

هتل های ارزان آلمان

هتل بوداپستر هف Hotel Budapester Hof

یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت که می تواند برای تعطیلات تابستانی مناسب باشد، هتل بوداپستر هف است. این هتل اگرچه در مقایسه با دیگر هتل های هامبورگ از امکانات کمتری برخوردار است ولی دارای امکانات و خدمات بی نظیری میباشد. این هتل مناسب برای افرادی ست که می خواهند به دریاچه بروند و لذت ببرند. فاصله ی این هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۳ کیلومتر، تا دریاچه‌ی داخلی آلستر ۲ کیلومتر، تا بندر هامبورگ ۱ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌ المللی هامبورگ ۹ کیلومتر می باشد. تمام اتاق ها با رنگ های ملایم و مبلمانی لوکس و راحت تزئین شده اند و مهمانان می توانند در رستوران این هتل از انواع غذاهای بین المللی بچشند.

رزرو هتل های ارزان در آلمان

رزرو هتل های ارزان در آلمان

هتل جنراتور برلین میته Generator Berlin Mitte

هتل جنراتور برلین میته که در محله میته برلین قرار گرفته است یکی از بهترین هتل های ارزان برلین به شمار می رود که در منطقه توریستی و خوش آب و هوای آلمان واقع گردیده است. این هتل تنها چند دقیقه تا شبکه های حمل و نقل اعم از ایستگاه مرکزی برلین فاصله دارد و مسافران با ۲۰ دقیقه ماشین سواری می توانند به فرودگاه برلین Schonefeld و فرودگاه برلین براندنبورگ برسند. از جمله امکانات هتل جنراتور برلین میته می توان به مواردی همچون پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، تراس، بار، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، میز تنیس، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خود پرداز اشاره کرد.

هتل های ارزان در برلین

هتل های ارزان در برلین

 

بیشتر بخوانیم :  چگونه از شوک فرهنگی پس از مهاجرت جلوگیری کنیم!

هتل جیدرمن Hotel Jedermann

اگر در مونیخ یک هتل با قیمت استثنایی می خواهید، پیشنهاد ما رزرو هتل جیدرمن می باشد. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۹۶۱ در شهر مونیخ تاسیس شده است. این هتل در مرکز شهر واقع شده است و تنها چند دقیقه تا مراکز خرید و جاهای دیدنی مونیخ فاصله دارد. هتل Jedermann در مجموع دارای ۵۵ اتاق است، این اتاقها بسیار زیبا و در اندازه های مختلف ساخته شده اند و دارای امکاناتی همچون ینترنت بی‌سیم، تهویه و تلویزیون و … می باشند. فاصله ی هتل ۳ ستاره جیدرمن تا موزه ملی باواریا ۳ کیلومتر، تا کاخ نیمفینبورگ ۳ کیلومتر، تا اپرای ایالتی باواریا ۲ کیلومتر، تا سیرک کرون ۸۰۰ متر، تا ایستگاه قطار ۱۰ دقیقه و تا فرودگاه مونیخ ۲۹ کیلومتر می باشد و امکانات لازم برای دسترسی راحت به مرکز شهر مهیاست.

هتل های ارزان مونیخ

هتل های ارزان مونیخ

 

هاستل چک این Check In Hostel Berlin

اگر برای سفر کاری به شهر برلین سفر کرده اید و ترجیح می دهید که در یک هتل ارزان اقامت کنید، هتل هاستل چک این می تواند بهترین مکان باشد. این هتل در محله Kreuzberg واقع شده است و تنها چند دقیقه تا جاذبه های گردشگری برلین (موزه تاریخ طبیعی و گالری برلین) فاصله دارد و با ۲۰ دقیقه ماشین سواری می توانید به فرودگاه برلین برسید. اتاق های هتل هاستل چک این که یکی از هتل های ارزان برلین می باشد با دارا بودن دکوراسیونی زیبا و راحت، اقامتی خوش را برای مهمانان رقم میزند. این هتل دارای ۳۴ اتاق می باشد که دارای تخت های چند طبقه می باشند و پنجره های آنها رو به شهر باز می شوند.

قیمت هتل ارزان در برلین

قیمت هتل ارزان در برلین

هتل های کشور آلمان که در لیست بالا ذکر شده اند در ایام تابستان و نوروز برنامه های شاد و مفرحی برای میهمانان خود در نظر گرفته اند اما میتوانید برای رزرو هتل های انتخابی خود که در این لیست مشاهده نمی کنید با همکاران ما تماس بگیرید.

  • هتل کارولینن هوف (Hotel Carolinenhof)
  • هتل مورگلاند (Hotel Morgenland)
  • هتل ایبیس برلین سیتی وست (ibis Berlin City West)
  • هتل مرکور برلین میته (Mercure Hotel Berlin Mitte)
  • هتل ایبیس استایلس برلین سیتی اوست (ibis Styles Berlin City Ost)
  • هتل بریج این (Bridge Inn Hotel)
  • آرِنا هاستل هامبورگ (Arena Hostel Hamburg)
  • هتل استلا ماریس (Hotel Stella Maris)
  • و …
بیشتر بخوانیم :  از معماری مدرن تا خانه های کاهگلی در آلمان

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳