سواحل توریستی اسپانیا

کشور جذاب و دینی اسپانیا همیشه به عنوان یکی از اصلی ترین مناطق گردشگری در اروپا شناخته می شود و هر ساله میلیون ها نفر این کشور را به عنوان میعادگاه گردشگری و محلی برای یک استراحت عالی انتخاب می کنند. اسپانیا، کشوری است که سواحل بسیار زیادی آن را احاطه کرده است و مطمئنا در طول سفر خود فرصت دیدن همه آن ها را پیدا نخواهید کرد ضمنا اکثر افراد برای تماشای تاریخ به این کشور سفر می کنند اما اینجا شهرهای ساحلی و تفریحی هم دارد که همزمان شانس تماشای طبیعتی بی همتا و جاذبه های تاریخی را نصیبتان می کنند. پس با انتخاب تور اسپانیا حتما یک سفر یکروزه به سواحل معروف اسپانیا را داشته باشید.

جزایر قناری اسپانیا

جزایر قناری مجمع‌ الجزایری است مرکب از هفت جزیره در اقیانوس اطلس (تنه ریف، گرن کاناریا، لانزاروته، لاپالما، لاگومرا، ال هیرو و فوئه رته ونتوراش)، نزدیک به ساحل مراکش و یکی از ۱۷ منطقه خودمختار اسپانیا می باشد. این جزایر دیدنی  جزو یکی از سواحل غربی آفریقا محسوب می شود. همانطور که می دانید نام این جزایر به یک پرنده بومی مربوط به این منطقه برمیگردد. سایبان های ساحلی زیبا، ورزش های آبی و تفریحات ساحلی، در ساحل قناری به شما این حس را می دهد که گویی مایل ها با مرکز شلوغ شهر فاصله دارید. به شما اطمینان می دهیم در این ساحل بی نظیر، با وجود چشم انداز زیبای دریا، والیبال ساحلی، چرت عصرانه و مهمانی های ساحلی، متوجه گذر زمان نخواهید شد.

سواحل زیبای اسپانیا

سواحل زیبای اسپانیا

ساحل آستوریاس اسپانیا

ساحل آستوریاس (asturias beach) یکی دیگر از سواحل محبوب و جاهای دیدنی کشور اسپانیا می باشد. این ساحل مختص افرادی است که می خواهند در ساحل دریا به آرامش و تممد اعصاب بپردازند. ولی با این حال آستوریاس به اندازه کافی بزرگ و سر سبز هست که شما بتوانید به تفریحات ساحلی مختلف نیز بپردازید. در اطراف این ساحل صخره های بزرگ سنگی قرار دارد و همچنین نیز به کوه نوردی هم می توانید مشغول شوید.

بهترین سواحل اسپانیا

بهترین سواحل اسپانیا

ساحل سن سباستین اسپانیا

شهر سن سباستین یکی از شهرهای زیبا با ساختمان های رنگارنگ و بلند قامت در بخش شمالی اسپانیا می باشد. این شهر دارای یک ساحل بسیار بزرگ می باشد که امروزه به یکی از اماکن تفریحی مسافران تبدیل شده است. در این ساحل می توانید به شنا کردن و قایق سواری مشغول شده و در استراحتگاه های ساخته شده در کنار این ساحل استراحت کنید.

سواحل توریستی اسپانیا

سواحل توریستی اسپانیا

ساحل پلایا د پاناروندا اسپانیا

ساحل پلایا د پاناروندا (Playa de Penarronda spain) واقع در شمال اسپانیا می باشد. تفریحات ساحلی بسیاری مثل والیبال ساحلی، قایق پدالی و پیاده روی در این ساحل یافت می شود. برای صرف غذا در این ساحل می توانید با خود غذا برده و در قسمتی از این ساحل ساکن شوید و مناسب کسانی است که از شنای آخر شب لذت می برند و همچنین نیز یک باشگاه تفریحی گردشگری نیز وجود دارد که بازدیدکنندگان را به خوبی سرگرم میکند.

سواحل دیدنی اسپانیا

سواحل دیدنی اسپانیا

بیشتر بخوانیم :  بهترین شهر سوئد برای زندگی کدام است؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳