سوغات از آلمان

آلمان (Germany) از بزرگترین کشورهای منطقه اروپایی می باشد که فاصله آن تا شهر تهران ۳۵۲۳٫۶ کیلومتر و بهترین راه برای سفر به این کشور از طریق هوایی می باشد. پایتخت این کشور زیبا با فرهنگ غنی، برلین نام دارد. شهر برلین سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر و توریست داخلی و خارجی است. یکی از دغدغه های مسافرانی که به کشور آلمان سفر می کنند بدون شک خرید سوغاتی و هدیه برای دوستان و اهل خانواده است. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم بهترین سوغاتی های آلمان را به شما معرفی کنیم. سوغات آلمان تنوع بسیار زیادی دارد از مجسمه ها گرفته تا پوشاک و محصولات با برند معتبر و معروف. پس با سفر به کشور آلمان انتخاب های زیادی برای خرید سوغات وجود دارد پس با ما همراه باشید.

تکه ای از دیوار برلین

دیوار برلین (Berlin Wall) از محبوبیت چشمگیری برخوردار است. این دیوار برای پیشگیری از ورود اهالی آلمان شرقی به آلمان غربی ساخته شده بود ولی بدلیل جنگ هایی که رخ داد این دیوار فرو ریخت و امروزه تکه های این دیوار بعنوان یکی از مه ترین سوغاتی های آلمان مورد توجه قرار گرفت. طول این دیوار حدود ۱۵۵ کیلومتر بود و افراد هم اکنون باید مبلغ نستا زیادی را بپردازند تا اصل آنرا تهیه کنند ولی پیشنهاد ما به شما اینست که برای تهیه نمودن تکه های واقعی این دیوار به هتل وستین برلین مراجعه نمایید.

سوغاتی آلمان

سوغاتی آلمان

 

بیشتر بخوانیم :  برترین مراکز خرید در آلمان

لیوان بزرگ طرح دار و دسته دار

در کشور آلمان هنر ساخت اشیای شیشه ای و سفالی رواج دارد و می توانید از این وسایل برای منزل خود یادگاری بخرید. یکی از این اجناس، لیوان های بزرگ و دسته دار می باشد. قیمت این لیوان های گران هستند ولی حواستان باشد که در مواقع بردن، آنها را درست جای دهید تا صدمه نبینند البته این لیوان ها را بدون درب هم می توانید خریداری کنید.

 

شکلات های خوشمزه آلمانی

همانطور که می دانید شکلات در همه جای دنیا یافت می شود ولی در آلمان طعم این شکلات تفاوت خواهد داشت. کشور آلمان در ساخت شکلات در بین کشورهای دنیا بالاترین رتبه را کسب کرده است و اغلب افراد با سفر به کشور آلمان ترجیح می دهند که این شکلات ها را برای دوستان و آشنایان به سوغات ببرند. قیمت این شکلات های خیلی بصرفه و مناسب می باشد و با دارا بودن طعم های خوشمزه، این شکلات ها در هیچ جای دنیا یافت نمی شود بعنوان مثال شکلات معروف مرسی، یکی از شکلات های معروف آلمان می باشد که به کشورهای مختلف اعم از کشور ایران هم صادر می شود.

سوغات از آلمان

سوغات از آلمان

تزیینات کریسمس

کشور آلمان یکی از تولیدکنندگان اصلی تزیینات کریسمسی می باشد و جشن های کریسمس در کشور آلمان بعنوان یکی از بهترین و بی نظیرترین مناسبت ها در بین کشورهای اروپایی شناخته شده است و افراد سعی دارند که در این مناسبت ها حضور داشته باشند. وسایل تزیینات کریسمس (Christmas ornaments) در زمان برگزاری جشن ها کمی افزایش می یابد در ضمن افراد با حضور در این جشن ها می توانند زیورآلات چوبی را بعنوان سوغات تهیه کنند پس هرچه زودتر برا اخذ اقامت آلمان اقدام کرده و از زیبایی های آنجا لذت ببرید.

سوغات ایران به آلمان

سوغات ایران به آلمان

محصولات برند پوما

همانطور که در سایت های مختلف مشاهده نمده اید، پوما یکی از برندهای چند ملیتی آلمان است که در سال ۱۹۲۴ توسط برادران واسلر تاسیس شد. این برند همانند برند آدیداس بسیار معروف است و همه نوع اجناسی را شامل می شود از کیف و کفش گرفته تا لوازم الکترونیکی. برند پوما در سرتاسر شهرهای جهان نمایندگی دارد و می توانید توسط این شرکت ها، اجناس موردنظر را سفارش دهید. پس اگر می خواهید یک سوغات شیک و ماندگار به سوغات ببرید به فروشگاه پوما در آلمان مراجعه کنید ضمنا افراد می توانند محصولات برند آدیداس را هم به عنوان سوغات ببرند.

سوغات کشور آلمان

سوغات کشور آلمان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳