لوکس ترین هتل های آلمان

همانطور که در رسانه های مختلف دیده اید: کشور آلمان یکی از کشورهای زیبا در قاره اروپا می باشد که سفر به آن یک سفر رویایی را برای گردشگران خلق می کند و مسافران با انتخاب هتل های مجلل و ۵ ستاره در این شهر، اقامت آلمان را جذاب تر می کنند. شهرهای مختلف (برلین، فرانکفورت، مونیخ، هامبورگ) این کشور دارای هتل‌ های متنوعی است که با هر نوع بودجه و هر سلیقه‌ ای بهترین گزینه را در آن می‌ توان یافت ولی برخی از گردشگران ترجیح می دهند که با سفر به کشور آلمان، لوکس ترین هتل های آلمان را برای اقامت انتخاب کنند و هزینه برای آنان چندان اهمیتی ندارد پس با ما همراه باشید تا در رزرو بهترین هتل های آلمان دچار شک و تردید نشوید.

 

هتل ۵ ستاره اینترکانتیننتال برلین

هتل InterContinental یکی از هتل های لوکس و مجلل کشور آلمان می باشد که در شهر برلین واقع شده است. فاصله ی این هتل تا خیابان خرید Kurfürstendamm و پارک Tiergarten تنها  دقیقه، تا موزه‌ی تاریخ طبیعی و ایستگاه مرکزی برلین ۳ کیلومتر، تا باغ‌ وحش برلین ۵ دقیقه و تا فرودگاه برلین تنها ۶ کیلومتر می باشد پس زوج‌های جوانی که به بناهای تاریخی، خرید و دیدن جاهای دیدنی شهر برلین علاقه دارند، این هتل را انتخاب می‌ کنند. ساختمان زیبای این هتل که به زیبایی و جلوه خاصی دارد که گردشگران به آن امتیاز خوبی داده اند.

  • آدرس هتل اینترکانتیننتال برلین: Budapester Str. 2, Mitte, 10787 Berlin, Njemačka
  • تلفن هتل اینترکانتیننتال برلین: ۰۰۴۹۳۰۲۶۰۲۰
هتل های 5 ستاره برلین آلمان

هتل های ۵ ستاره برلین آلمان

هتل ۵ ستاره د وستین گرند فرانکفورت

یکی از بهترین هتل های آلمان در قلب شهر فرانکفورت، هتل د وستین گرند (The Westin Grand Frankfurt) می باشد. این هتل در خیابان Zeil واقع شده است و سرویس دهی آن به مسافران بسیار مورد پسند و مجهز می باشد. فاصله ی هتل د وستین گرند تا موزه هنر مدرن ۵۰۰ متر، تا ایستگاه مرکزی فرانکفورت ۱٫۹ کیلومتر و تا فرودگاه فرانکفورت ۱۱ کیلومتر است. این هتل در مجموع دارای ۳۷۱ اتاق است که علاوه بر اتاق های استاندارد، اتاق های بزرگتری نیز برای خانواده ها دارد.

  • آدرس هتل د وستین گرند فرانکفورت: Konrad-Adenauer-Str. 7, Frankfurt am Main – Stari grad, 60313 Frankfurt na Majni, Njemačka – Izvrsna lokacija – prikaži kartu
  • تلفن هتل د وستین گرند فرانکفورت: ۰۰۴۹۶۹۲۹۸۱۰
لیست لوکس ترین هتل های آلمان

لیست لوکس ترین هتل های آلمان

هتل ۵ ستاره فیرمونت ویر جاهرسزیتن هامبورگ

هتل ۵ ستاره فیرمونت ویر جاهرسزیتن در فاصله ی ۰٫۳ کیلومتری از دریاچه داخلی آلستر قرار گرفته است. فاصله ی این هتل ۵ ستاره تا خانه اپرا هامبورگ ۰٫۲ کیلومتر، تا منطقه انبار Speicherstadt حدود ۱٫۲ کیلومتر و تا بازار ماهی ۳٫۶ کیلومتر می باشد و گردگشران با ۱۰ دقیقه ماشین سواری می توانند به فرودگاه هامبورگ برسند. ساختمان این هتل همانند جدیدترین هتل های آلمان ساخته شده است و تمام سرویس و امکانات را برای مسافران مهیا کرده است. این هتل در مجموع دارای ۱۵۶ اتاق دارد که این اتاق ها با دکوراسیون و امکانات مختلف تعبیه شده اند و امکاناتی همچون تراس، استخر، حمام، جکوزی، ماساژ، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ورودحیوانات خانگی ممنوع است، کرایه خودرو، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته و … را شامل می شود.

  • آدرس هتل فیرمونت ویر جاهرسزیتن هامبورگ: Neuer Jungfernstieg 9-14, Hamburg Neustadt, 20354 Hamburg, Germany
  • تلفن هتل فیرمونت ویر جاهرسزیتن هامبورگ: ۰۰۴۹۴۰۳۴۹۴۳۱۵۱
بهترین هتل های آلمان

بهترین هتل های آلمان

هتل ۵ ستاره گرند الیسه هامبورگ

هتل گرند الیسه (GRAND ELYSEE Hamburg) بعنوان یکی از هتل های ۵ ستاره هامبورگ در نزدیکی مراکز خرید و جاذبه های دیدنی قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره و لوکس تمام امکانات یک هتل ۵ ستاره و خوب را دارا می باشد. در این هتل سیستم غذاها و نوشیدنیها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند و این هتل با ارائه سرویس بینظیر در مدت کوتاه توانسته است تعداد زیادی مسافر را به خود جذب کند. فاصله این هتل تا دریاچه داخلی آلستر ۱٫۱ کیلومتر، خیابان مونکربرگ‌استراس ۱٫۶ کیلومتر، بازار ماهی ۳٫۹ کیلومتر و فرودگاه هامبورگ ۷٫۸ کیلومتر می باشد.

  • آدرس هتل گرند الیسه هامبورگ: Rothenbaumchaussee 10, Rothenbaum, 20148 Hamburg, Njemačka
  • تلفن هتل گرند الیسه هامبورگ: ۰۰۴۹۴۰۴۱۴۱۲۰
لوکس ترین هتل های آلمان

لوکس ترین هتل های آلمان

هتل ۵ ستاره کونیگشوف مونیخ

یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره مونیخ آلمان در قلب شهر، هتل کونیگشوف نام دارد و تا تا میدان Marienplatz 0.8 کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۳٫۳ کیلومتر فاصله دارد. این هتل جمعا دارای ۸۷ اتاق می باشد. هتل ۵ ستاره کونیگشوف شامل  پذیرایی های طول روز و کلیه نوشیدنی ها (چای قهوه ، نسکافه ، نوشابه ، آبمیوه) می باشد و در تمام ساعات شبانه روز از این امکانات رایگان استفاده خواهید کرد. از جمله امکانات این هتل می توان به مواردی همچون تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، نگهداری کودک، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سوئیت ماه عسل و … اشاره کرد.

  • آدرس هتل کونیگشوف مونیخ: Karlsplatz 25, Ludwigsvorstadt, 80335 Munich, Germany
  • تلفن هتل کونیگشوف مونیخ: ۰۰۴۹۸۹۵۵۱۳۶۰
لیست لوکس ترین هتل های آلمان

لیست لوکس ترین هتل های آلمان

گردشگران عزیز در این پست تلاش شد تا بهترین هتل های آلمان معرفی گردد ولی به دلیل تعداد بی شمار این هتل ها، ما فقط به ۵ مورد از این هتلها اشاره کردیم ولی بدانید که هتل های لوکس آلمان بی شمارند و برخی از آنها شامل موارد زیر هستند پس اگر تصمیم به رزرو دیگر هتل های آلمان کردید با ما در تماس باشید.

  • هتل فلمینگز فرانکفورت مین ریورساید فرانکفورت
  • هتل شراتون فرانکفورت ایرپورت اند کانفرنس سنتر فرانکفورت
  • هتل روسو فورت ویلا کندی فرانکفروت
  • هتل جومیراه فرانکفورت
  • هتل استیگن برگر هامبورگ
  • هتل ساید دیزاین هامبورگ
  • هتل پارک هیات هامبورگ
  • و …
بیشتر بخوانیم :  بهترین شهر سوئد برای زندگی کدام است؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳