دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ آلمان

همانطور که می دانید بیشتر افراد بر این تلاش اند که بر اساس میزان امتیاز و رتبه درسی شان، بهترین دانشگاه را انتخاب کنند. در انتخاب یک دانشگاه برتر، فاکتور و معیارهای زیادی می تواند دخیل باشد اما ما در این پست بهترین دانشگاه های جهان را بر اساس رتبه بندی جهانی دانشگاه های سراسر دنیا که توسط گزارش بدست آمده در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ تهیه شده است ارائه خواهیم داد. بر اساس آمار بدست آمده از مجلات و سایت های فرهنگی، کشورهای مختلفی در این امر سهیم هستند ولی افراد باید بدانند که علاوه بر بصرفه بودن از نظر هزینه، این دانشگاه های در جهان رتبه خوبی را از آن خود کرده اند. پس با ما همراه باشید تا با دانشگاه های مقرون به صرفه و برتر جهان آشنا شوید.

 

دانشگاه هاروارد آمریکا

دانشگاه هاروارد (Harvard University) امسال توانست بهترین رتبه را در بین دانشگاه های جهان کسب کند. این دانشگاه در سال ۱۳۶۳ در در شهر کمبریج ایالت ماساچوست در ایالات متحده آمریکا ساخته شد و در آمریکای شمالی بعنوان اولین موسسه آموزش عالی شناخته شده است. میانگین هزینه ی تحصیل در این دانشگاه حدود ۴۵ هزار و ۲۷۸ دلار می باشد و مدیران در مواقع امتحانات، بهترین و با کیفیت ترین امتحانات را برگزار می کنند و در مقایسه با دیگر دانشگاه های جهان، مساحت زیادی را شامل  می شود.

دانشگاه هاروارد آمریکا

دانشگاه هاروارد آمریکا

دانشگاه آکسفورد انگلستان

دانشگاه قدیمی و معروف آکسفورد (University of Oxford) از مردم سراسر جهان استقبال می کند. این دانشگاه در شهر آکسفورد در منطقه آکسفورد شایر انگلستان تاسیس شده است و از معروف ترین دانشگاه انگلیسی زبان در دنیا شناخته شده است. شهریه این دانشگاه در سال حدود ۲۷ هزار و ۷۵۳ دلار می باشد. افراد زیادی برای رفتن به این دانشگاه در حال رقابت هستند زیرا رتبه خوبی را در جهان از آن خود کرده است و افراد متقاضی را قادر می سازد تا مطالعات خود را برای یک درجه پیشرفته تر شروع کنند. یکی از دلایلی که افراد این دانشگاه را انتخاب می کنند، شهرت این دانشگاه در رشته هایی همچون علوم سیاسی، بازیگری، شعر و ادبیات و روزنامه‌ نگاری می باشد.

دانشگاه آکسفورد انگلستان

دانشگاه آکسفورد انگلستان

دانشگاه تورنتو کانادا

یکی دیگر از دانشگاه های برتر و مقرون به صرفه، دانشگاه تورنتو می باشد این دانشگاه در سال ۱۸۲۷ در شهر تورنتو ساخته شده است و یکی از بزرگترین دانشگاه های کانادا ثبت شده است. شهریه این دانشگاه حدود ۳۱ هزار دلار در سال می باشد و افراد با انتخاب این دانشگاه می توانند به فراگیری رشته هایی همچون حسابداری، باستان ‌شناسی، هنر و فضانوردی مشغول شوند و مدارک ارائه شده توسط این دانشگاه بسیار معتبر و با ارزش هستند.

University of Toronto

University of Toronto

دانشگاه لومونوسوف روسیه

دانشگاه لومونوسوف یکی از دانشگاه های دولتی کشور روسیه می باشد که در سال ۱۷۵۵ میلادی در شهر مسکو تاسیس شد. این دانشگاه در مقایسه با دیگر دانشگاه های کشور روسیه بسیار بزرگ و معماری منحصر بفردی را شامل می شود. اکثر افرادی که در این دانشگاه مشغول تدریس بوده اند موفق شده اند و جایزه های نوبل و مدال فیلدز را از آن خود کرده اند لازم بدکر است که در سال های گذشته بیش از ۴۰ دانشمند از این دانشگاه موفق به دریافت ۶۰ جایزه لنین و ۱۲۰ جایزه دولتی شده اند. هزینه شهریه سالیانه این دانشگاه حدود ۵۰۰۰ دلار می باشد.

دانشگاه دولتی لومونوسوف روسیه

دانشگاه دولتی لومونوسوف روسیه

دانشگاه سوربن فرانسه

دانشگاه سوربن (Sorbonne University) یکی از برترین و قدیمی ترین دانشگاه های فرانسه می باشد. این دانشگاه در شهر پاریس تاسیس شده است و لازم بدکر است که این دانشگاه همان دانشگاه پاریس می باشد که با مرور زمان به سوربن تغییر نام یافته است. هزینه ی شهریه سالانه در این دانشگاه حدود ۲۸۰ دلار می باشد و بسیار مقرون بصرفه می باشد و افراد در زمینه‌ های ادبیات، زبان‌شناسی، علوم اجتماعی و فلسفه و علوم مهندسی می توانند در این دانشگاه مشغول شوند.

بیشتر بخوانیم :  هزینه های زندگی یونان در یک نگاه

دانشگاه سوربن فرانسه

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ آلمان

همانطور که می دانید افرادی که اقامت آلمان را گرفته اند حتما یکی از دلایل آنها تدریس در دانشگاه مقرون به صرفه و دولتی آلمان می باشد. یکی از قدیمی و ارزان ترین دانشگاه های آلمان که افراد تنها با ۱۲۴ دلار می توانند مشغول تدریس شوند، دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان می باشد. این دانشگاه در شهر مونیخ تاسیس شده است و اغلب برنامه های آموزشی آلمان و اروپا را پوشش می ­‌دهد پس هرچه زودتر برای اخذ ویزای تحصیلی در آلمان اقدام کنید.

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ آلمان

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ آلمان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳