چرا اسپانیا بهترین کشور برای ادامه تحصیل است؟

اسپانیایی ها مردمی هستند عاشق میهمانی و غذا خوردن..  این کشور همچنین فرهنگ های مختلف و جاذبه های دیدنی فراوانی داره ، و همین مسئله این کشور رو به مکانی عالی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور خودتون تبدیل می کنه.

مردم خونگرم، سبک زندگی و محیط ریلکس، آب و هوای گرم، هزینه کم زندگی و تحصیل، تفریحات شبانه و جاذبه های طبیعی، تنها چند دلیل از دلایل تحصیل دانشجویان بین المللی در اسپانیا هستش. خب در اینجا بهتون میگیم چرا اسپانیا بهترین کشور برای ادامه تحصیل است؟

 

شهرها و دانشگاه های اسپانیا

در اسپانیا فقط شهرهای بارسلون و مادرید وجود نداره، اگرچه این دو شهر از نظر تاریخی، فرهنگی ، آموزشی و حتی تفریحی سنگ تموم گذاشتن! برخی از بهترین دانشگاه های اسپانیا در این دو شهر واقع شدند.

با این حال، شهرت دانشگاه های اسپانیا در بین  برترین دانشگاه های سراسر دنیا از شهرهایی مثل مالاگا، والنسیا، سالامانکا، گرانادا، بیلبائو، ساراگوسا، سانتیاگو، پامپلونا میاد. سالامانکا یکی از قدیمی ترین دانشگاه های دنیا با قدمت ۸۰۰ ساله رو داره.

بیشتر بخوانیم :  اگر می خواهید در اسپانیا زندگی و تحصیل کنید باید از هزینه های آن اطلاع داشته باشید

دانشگاه های برجسته با بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی شامل دانشگاه آلکالا، نوارا، کاتالونیا و فابرا میشن. اسپانیا به خاطر رشته های حقوق و انسان شناسی معروفه و دیپلم که در اسپانیا ارائه میشه در سراسر دنیا ارزش داره.

دانشگاه سالامانکا اسپانیا

مردم خونگرم اسپانیا

اسپانیایی ها به خونگرم و راحت بودن معروفن. اونا لذت میبرن اگه با شما یه گفتگوی دوستانه رو شروع کنن و به همدیگر کمک کنن. اسپانیا بهترین جا واسه پیدا کردن دوستای تازه هستش.هرچند بودن در این محیط دوستانه هم یه سری آمادگی میخواد، و بهتره با قوانینشون آشنا بشین.

 

تاریخ و فرهنگ اسپانیا

این یک کشور با ویژگی های تاریخی و فرهنگی فراوان هستش. برخی از جاذبه های تاریخی اسپانیا عبارتند از:

  • باغ های الحمرا و جنرالایف ، گرانادا
  • مکان های تاریخی خانواده ساگرادا و گوادی، بارسلونا
  • مسجد بزرگ کورودوبا
  • پرادو و پازو دل آرتس، مادرید
  • سن لورنزو
  • موزه گوگنهایم، بیلبائو
  • کلیسای سویل و آلکازار
  • کلیسای سانتیگو دو کامپوستلا
  • پلازا مایور، مادرید
  • شهر هنر و علم، والنسیا
  • سواحل کاستا دل سول
  • لا رامبلا، بارسلونا
  • شهر قدیمی تولدو
  • شهرهای سفید آندلوس
  • ال تیده، تنریف
بیشتر بخوانیم :  درباره مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل!

باغ های الحمرا در اسپانیا

جشن های اسپانیا

آداب و رسوم اسپانیا با جشن و فستیوال در هم گره خورده. در طول سال جشنواره های زیادی در اسپانیا برگزار میشه و زندگی رو برای ساکنین، دانشجویان و توریست ها لذت بخش تر میسازه. البته این بدان معنی نیست که اسپانیایی ها سخت کوش نیستن و به کار اهمیتی نمیدن.

فستیوال های اسپانیا

امتیاز سیستا

به عنوان یک دانشجو در اسپانیا ، میتونین به طور نیمه وقت یا تمام وقت کار کنین ، به طوری که با ساعات درسی شما تداخل نداشته باشه. و البته یه نکته جالب اینه که، اسپانیایی ها طولانی ترین زمان استراحت برای نهار، حدود ۳ ساعت ، در طول هفته دارند.

شما میتونین از این ساعت استراحت برای کارهای شخصی خودتون استفاده کنین : قرار بذارین، خونواده تون رو ببینین، بخوابین و یا کار کنین. یک خواب کوتاه در اسپانیا به امتیاز سیستا معروفه و این طبیعیه که توی ۳ ساعت بخوابین.

وقت استراحت در اسپانیا

تدریس به زبان انکلیسی

تدریس به زبان انگلیسی، استراتژی ملی اسپانیا برای جذب شمار زیادی از دانشجویان بین المللی هستش و رشته های زیادی هست که فقط به زبان انگلیسی تدریس میشه. البته مسلط بودن به زبان اسپانیایی یه امتیاز واسه دانشجویان هستش.

بیشتر بخوانیم :  اگر می خواهید در اسپانیا زندگی و تحصیل کنید باید از هزینه های آن اطلاع داشته باشید

تدریس به زبان انگلیسی

تحقق رویاها در اسپانیا

شما میتونین از اسپانیا با بلیط ارزان به کشورها و قاره های اطراف سفر کنین. این یه فرصت خوب و ارزونه که میتونین به حس ماجراجویی خودتون خاتمه بدین. آفریقا، پرتغال، فرانسه برخی از کشورهای زیبایی هستند که میتونین در طول تحصیل در اسپانیا به اونا سر بزنین.

البته سفر در سراسر اسپانیا خودش میتونه شما رو یه نیمسال مشغول کنه. اسپانیا جایی ست که میشه در روزهای زیادی از سال به اسکی و موج سواری پرداخت. اسپانیا با سواحل زیبا، تاکستان ها، کوه ها و مناطق تاریخی یکی از بزرگترین کشورها برای گردشگری هستش.

دیدنی های اسپانیا

یادگیری زبان جدید در اسپانیا

اسپانیایی سومین زبان رایج در دنیاست و دومین زبان رایج در کشورهای غربی. اگه این زبان رو یاد بگیرین ، آینده شغلی شما میتونه خیلی روشن تر باشه و درها رو به روی شما باز کنه. علاوه بر اون اسپانیایی زبان رومانس هستش. پس یاد بگیرین!

یادگیری زبان جدید در اسپانیا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳