گران ترین هتل های استانبول

افرادی که در تابستان قصد سفر به شهر استانبول را دارند و می خواهند در تعطیلات تابستانی تجربه لوکس و فراموش نشدنی را به همراه داشته باشند، پیشنهاد می کنیم که به منطقه تکسیم و یا میدان تقسیم استانبول بروند. با توجه به نظرسنجی توسط مردم گران ترین هتل های استانبول در این محله (تقسیم) واقع شده است و از آنجایی که قیمت یک هتل یا محل اقامت همواره فاکتوری مهم در سفر بوده، برخی افراد ترجیح می دهند که در لوکس ترین هتلها اقامت گزینند و با بهترین خدمات و امکانات مواجه شوند. این مقاله نگاهی به فهرست هتل های قیمت انداخته است پس با ما همراه باشید.

 

هتل فورسیزن بسفر استانبول

یک هتل لوکس و تاریخی در  حاشیه تنگه بسفر، هتل فورسیزن نام دارد. این هتل ۵ ستاره و مجلل در محله بشیکتاش واقع شده است و گردشگران تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانند به کاخ Çirağan و موزه ی Naval برسند. این هتل اقامتگاه افراد مشهور سیاسی و سرمایه‌ دارانی است که برای انجام امور مختلف به این شهر می‌ آیند و یک هتل نزدیک به پل بسفر و میدان تکسیم محسوب می شود. اتاق های هتل فورسیزن به سبک شیک طراحی شده و با اثاثیه ای لوکس چیده شده اند. اتاق ها و سوئیت های هتل از طراحی و مبلمان بینظیری برخوردارند و سبک عثمانی را تداعی می کنند. امکانات اتاق ها شامل سیستم تهویه ، تلویزیون LED ، حمام مرمرین، صندوق، مینی بار، اتو/میز اتو (در صورت درخواست) و … داخل اتاق ها فراهم می باشند . هتل فورسیزن بسفر در مجموع دارای ۱۷۰ اتاق و سوئیت می باشد .

  • آدرس هتل فورسیزن بسفر استانبول: Ciragan Cad. No:28, Besiktas, Beşiktaş, ۳۴۳۴۹ Istanbul, Turska
  • تلفن هتل فورسیزن بسفر استانبول: ۰۰۹۰۲۱۲۳۸۱۴۰۰۰
گران ترین هتل های استانبول

گران ترین هتل های استانبول

هتل پرا پالاس استانبول

یکی دیگر از هتل های گران قیمت استانبول، هتل پرا پالاس می باشد. این هتل زیبا و مجلل در سال ۱۸۹۲ در محله ی بیوگلو تکسیم ساخته شد و سالانه میزبان میلیونها گردشگر از سرتاسر می باشد. نمای ظاهری هتل پرا پالاس جمیرا از معماری  فرانسوی و عثمانی الهام گرفته است و به مثابه یکی از بهترین هتل‌ های مجلل ترکیه، مشتریان ‏پولدار را به خود جلب می‌ کند. فاصله این هتل ۵ ستاره تا مرکز شهر ۲ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی استانبول ۱۸ کیلومتر می باشد. معروف‌ ترین سرویس‌ های این هتل خدمات سونا و اسخر و اسپای لوکس آن بوده و تمام خدمه هتل جزء زبده‌ ترین افراد در سرویس دادن به مهمانان و مشتریان هستند.

  • آدرس هتل پرا پالاس استانبول: Mesrutiyet cad. No:52, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turska
  • تلفن هتل پرا پالاس استانبول: ۰۰۹۰۲۱۲۳۷۷۴۰۰۰
گرانترین هتل های ترکیه

گرانترین هتل های ترکیه

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

اگرچه استانبول و محله های آن هتل‌ های شیک و مشهور فراوانی دارد، اما هتل هتل چراغان پالاس کمپینسکی این شهر اغلب اوقات اولین ‏انتخاب برای اقامت گزیدن شخصیت‌ های مهم است. این هتل با توجه به امکانات و خدمات بی نطیری که دارد از قیمت بالایی هم برخوردار است. این هتل ۵ ستاره در سواحل اروپایی بسفر و در مکانی مناسب بین محلات Besiktas و Ortakoy واقع شده است و کاخ این هتل از معماری عثمانی الهام گرفته است. فاصله ی هتل چراغان کمپینسکی تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۸٫۱۷ کیلومتر، تا فرودگاه بین ‌المللی صبیحه گوکچن ۲۹٫۴ کیلومتر، تا مرکز خرید متروسیتی استانبول ۳٫۵ کیلومتر و تا میدان تکسیم ۲٫۷ کیلومتر می باشد و در مجموع دارای ۳۱۳ اتاق مجهز با دکوراسیون شیک می باشد.

  • آدرس هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول: Yıldız Mh., Çırağan Cd. No:32, 34349 Beşiktaş/İstanbul, Turkey
  • تلفن هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول: ۰۰۹۰۲۱۲۳۲۶۴۶۴۶
گران ترین هتل های استانبول

گران ترین هتل های استانبول

بیشتر بخوانیم :  سفر یکروزه به سواحل معروف اسپانیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳