لیست دانشگاه های پزشکی آلمان

همانطور که می دانید آلمان یکی از بهترین کشورهای اروپایی از نظر تحصیل و دانشگاه است. دانشگاه های آلمان به دلیل سطح علمی بالا، تکنیک های آموزشی نوین و استفاده از امکانات مدرن در دانشگاه ها، معتبر بودن مدرک دانشگاهی و … می تواند مکانی مناسب برای دانشجویان باشد. تحصیل در این دانشگاه ها با مزایایی که نسبت به تحصیل در دیگر دانشگاه‌های اروپایی دارد باعث محبوبیت دوچندان آنها شده است که بی شک مهمترین آن شهریه ناچیز تحصیلات در مقایسه با دیگر کشورهای تراز اول جهان می باشد. در این دانشگاه ها افراد علاوه بر تدریس می توانند به کار کردن هم مشغول شوند پس با ما همراه باشید تا با بهترین دانشگاه آلمان برای اخذ اقامت تحصیلی آشنا شوید.

بهترین دانشگاه آلمان

بهترین دانشگاه آلمان

پس اگرچه اقامت آلمان را از آن خود کرده اید و می خواهید به درس خواندن در این کشور مشغول شوید باید از ماه ها قبل برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنید زیرا دانشگاه های معتبر آلمان فرآیند بسیار سختی را برای دانشجویان فراهم کرده اند و از افراد می خواهند که مراحل قانونی را پشت سر بگذرانند پس هرچه زودتر برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان اقدام کنید.

بیشتر بخوانیم :  برترین مراکز خرید در آلمان

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی در آلمان

  • پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماهه و دو کپی از آن
  • پذیرش تحصیلی
  • گواهی پایان دوره سه سال متوسطه (به همراه ترجمه)
  • گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی (به همراه ترجمه)
  • گواهی پایان دوره کارشناسی و یا کارشناسی ارشد (به همراه ترجمه)
  • فرم پرشده ی درخواست ویزا
  • عکس رنگی پاسپورتی
  • شناسنامه و دو کپی از آن
  • گواهی پشتیبانی مالی: این گواهی به دو صورت قابل ارایه است. یکی ارایه گواهی تمکن مالی به ارزش ۸۶۰۰ یورو و یا ارایه گواهی ضمانت و پشتیبانی توسط یکی از وابستگان متقاضی که ساکن آلمان میباشد.
  • مدارک سوابق شغلی (در صورت وجود)
  • هزینه ی صدور روادید (۶۰ یورو) تحصیل در آلمان
  • انگیزه نامه
  • زندگی نامه
بهترین دانشگاه آلمان در رشته پزشکی

بهترین دانشگاه آلمان در رشته پزشکی

بر اساس گزارش بدست آمده از سال گذشته: حدود ۵۰۰ دانشگاه قابل قبول در کشور آلمان وجود دارد که بیشتر این دانشگاه ها در شهرهای مونیخ، Manheim و برلین پراکنده شده اند و برخی از آنان برای تدریس بسیار مناسب هستند زیرا از شهریه رایگان برخوردار هستند به عنوان مثال اگر قصد تحصیل در رشته های شاخه ی ریاضی را دارید، کشور آلمان در مقایسه با کشورهای اروپایی دیگر می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد.لازم به دکر است که هزینه تحصیل در آمان بسیار پایین است و دانشجویان بین المللی و دانشجویان محلی هزینه یکسان پرداخت می کنند و بسیاری از دانشگاه ها هیچ گونه شهریه یا هزینه ای از دانشجویان دریافت نمی کنند.

لیست دانشگاه های پزشکی آلمان

لیست دانشگاه های پزشکی آلمان

از جمله دانشگاه های رایگان و یا دولتی آلمان که برای تحصیل بسیار مناسب هستند شامل مواردی همچون دانشگاه فرانکفورت، دانشگاه فردریش شیلر در یینا، دانشگاه فریدریش-الکساندر، ارلانگن – نرونبرگ، دانشگاه هومبولت برلین، دانشکده بین المللی مدیریت ISM در دورتموند، دانشگاه بین المللی برمن، دانشگاه بین المللی آلمان، دانشگاه یوهانس گوتنبرگ، دانشگاه لودویگ ماکسلمینز در مونیخ، دانشگاه پزشکی لئوبک، دانشگاه اتو – فردریک در بامبرگ، دانشگاه فیلیپس در ماربورگ، دانشگاه آگسبورگ، دانشگاه بامبرگ، دانشگاه بایروت، دانشگاه بیلیفلد، دانشگاه بون، دانشگاه برمن، دانشگاه دورتموند، دانشگاه ارفورت، دانشگاه ارلانگن – نرنبرگ، دانشگاه اسن و … می باشند.

بیشتر بخوانیم :  سطح زبان آلمانی مورد نیاز برای اقامت آلمان

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳