آنچه قبل از مهاجرت به اسپانیا باید بدانید!

درسته اسپانیا در تمام طول سال آفتابی هستش، سواحل زیبایی داره که مایل ها امتداد داره و به نظر زیبا میرسه ولی نکاتی هست ک اگر رعایت نکنین ، این بهشت رو واستون به جهنم تبدیل می کنه.آنچه قبل از مهاجرت به اسپانیا باید بدانید!

 

۱٫قانون “فالتا اونو” را فراموش نکنید!

وقتی با قانون بروکراسی اسپانیا روبرو میشین، قانون Falta Uno رو به یاد داشته باشین: که همیشه از بین همه اسناد و فتوکپی آنها، یکی ممکن است گم شود. هر سند و مدرکی که نیاز دارید را حداقل دوبار چک کنید و از بودنش مطمئن شوید_حتی اونایی که فکر میکنید بهشون نیاز ندارین. صبور باشید و هر چیزی که لازمه همراه داشته باشید. یک اشتباه کوچولو ممکنه سالها کار شما رو به تاخیر بندازه.

قوانین اسپانیا

قوانین اسپانیا

۲٫در ماه آگوست به ساحل نروید!

در ماه آگوست، سه چهارم جمعیت اسپانیا و خانواده هایشان به تعطیلات ساحلی خواهند رفت. با وجود اون همه رستوران، ساعت ها طول میکشه تا سفارش بگیرن ازتون، چندین ساعت طول میکشه تا غذا رو سرو کنن و واسه تسویه حساب هم حتی باید توی صف باشین.

سواحل اسپانیا

سواحل اسپانیا

۳٫از صف های صبحگاهی دور بمانید!

صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۱ به دفاتر بانکی، اداره املاک، اداره پست و مکانیکی نرین. با یک صف طولانی با کارمندان دست تنها و خسته روبرو میشین که در صورت شکایت از اوضاع سرزنش میشین.

بانک های اسپانیا

بانک های اسپانیا

۴٫کودک سالاری در اسپانیا را فراموش نکنید!

فراموش نکنید در اسپانیا کودکان فقط بیننده و شنونده نیستند. اونا حق دارند در طول تعطیلات تابستانی تا دیر وقت بیدار بمانند. باید بهشون اجازه بازی و شیطنت در اطراف میز شام بدین و در واقع کودکان حرف اول و آخر را می زنند!

کودک سالاری در اسپانیا

کودک سالاری در اسپانیا

۵٫برای جلب توجه فریاد بزنید!

اگر بخواهید در کافه، رستوران و غیره توجه گارسون را جلب کنید. مودبانه اشاره کنید و با گفتن کلمه “perdone” یعنی “ببخشید”، اونا رو فرا بخونید. فقط به یاد داشته باشید با لبخند و مدبانه خواسته خود را عنوان کنید.

رستوران های اسپانیا

رستوران های اسپانیا

۶٫به زمان اسپانیایی ها احترام بگذارید!

به یاد داشته باشید زمان نسبی هستش. در اسپانیا از صبح تا ساعت ۲، “la mañana” یا “ظهر” گفته میشه و از ۲ به بعد “la madrugada” یا “شب” گفته میشه و هیچ کلمه ای برای “بعدازظهر” ندارند.

زمان در اسپانیا

زمان در اسپانیا

۷٫در ماه آگوست هیچ کاری انجام نمی شود!

در ماه آگوست سعی نکنید خانه بخرید، آشپزخانه جدید بسازید، گواهینامه رانندگی رو تمدید کنین، بیمه بگیرید، دکتر برین  و یا بچه بدنیا بیارین.چون در این ماه همه چی در همه.

اسپانیا

اسپانیا

بیشتر بخوانیم :  راهنمای گام به گام مهاجرت به اسپانیا!
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳