برترین مراکز خرید آلمان

افرادی که به آلمان سفر کرده اند حتما می دانند که کشور آلمان طبیعتی گسترده و فوق العاده زیبا دارد و از لحاظ فرهنگی و تاریخی نیز کشور آلمان غنی است. در این کشور آنچه محو تماشای گردشگران شده، بناهای تاریخی و دیدنی می باشد و علاوه بر این موارد، مراکز خرید لوکس نیز عامل موثری در جذب توریست به این کشور محسوب می شود.

کشور آلمان پر از فروشگاه های لوکس با اجناس مارک دار می باشد و در آنجا همه چیز یافت می شود از مد و لباس و لوازم خانه گرفته تا بازار‌ها، سوپرمارکت‌ ها، عتیقه‌ فروشی‌ ها و صنایع دستی. این مراکز خرید در شهرهای مختلف آلمان (برلین، هامبورگ، مونیخ) پراکنده شده اند پس اگر به دنبال تجربه خرید اقتصادی هستید و می خواهید یک خرید لوکس داشته باشید با ما همراه باشید.

مرکز خرید الکسا

یکی از مراکز خرید مدرن با اجناس لوکس، مرکز خرید الکسا می باشد. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۷ در شهر برلین آلمان ساخته شد و دارای ۵ طبقه اصلی می باشد. الکسا (Alexa) مساحتی بالغ بر ۵۶۰۰۰ مترمربع را به خود اختصاص داده است و علاوه بر یک مرکز خرید بعنوان یک مرکز تجاری و تفریحی هم محسوب می شود. در این مجتمع بزرگ ۱۸۰ مغازه به چشم می خورد که از جمله این مغازه ها میتوان به مدیا مارکت، زارا، اسپیریت، اچ اند ام، تامی هیلفیگر، ادکا،بیژو بریجیت، بلابونگ ، کوییکسیلور، نورثفیس و .. اشاره کرد ضمنا افراد با رفتن به این مرکز خرید می توانند فرزندان خود را مشغول سرگرمی کرده و به خرید خود بپردازند.

مراکز خرید در آلمان

مراکز خرید در آلمان

مرکز خرید مای‌ زیل

اگر ترجیح می دهید که اجناس مورد نیازتان را از برندهای معروف دنیا تهیه کنید، مرکز خرید مای زیل (MyZeil) می تواند برای شما مناسب باشد. این مرکز خرید از نمای بیرونی بسیار زیبایی ساخته شده است بصورتیکه اطراف این مرکز خرید فقط از شیشه ساخته شده است. مای زیل در خیابان زیل در شهر فرانکفورت واقع شده است و دارای ۶ طبقه می باشد. فروشگاه مای زیل همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ شب باز می باشد و افراد در این مجتمع می توانند جدیدترین اجناس برندهای مختلف (آدیداس و برشکا)، فیلم های روز دنیا و سرگرمی های متنوع را تجربه کنند و همچنین نیز افراد می توانند در طبقات چهارم و پنجم به شنا کردن در استخر ۲۰ متری مشغول شوند.

مراکز خرید در آلمان

مراکز خرید در آلمان

مرکز خرید اسکای‌ لاین پلازا

مرکز خرید اسکای‌ لاین پلازا یکی از مدرن ترین مراکز خرید در فرانکفورت است که در سال ۲۰۱۳ با زیربنایی ۷۳۰۰ مترمربع افتتاح شده است. اسکای لاین پلازا علاوه بر یک مرکز خرید بعنوان یکی مجتمع تفریحی هم یاد می شود. در این مرکز خرید ،اتاق‌ های مخصوص مادر و کودک، امکانات مخصوص معلولان، آسانسور و چندین رستوران با تراس باز وجود دارد. این مرکز خرید پذیرای تعداد زیادی از توریست ها و گردشگران می باشد که نه تنها برای خرید ، بلکه برای گذران وقت در رستوران ها و کافه تریاهای این مجموعه روزانه به این مرکز خرید در آلمان، مراجعه می کنند. اجناسی که در این مرکز خرید بچشم میخورد شامل پوشاک زنانه، مردانه و پوشاک کودکان، ساعت و متعلقات مد، زیورآلات، عطر و لوازم آرایشی و … می باشد.

مراکز خرید آلمان

مراکز خرید آلمان

مرکز خرید Riem Arcaden

یکی از جدیدترین و برترین مراکز خرید آلمان، مرکز خرید Riem Arcaden در شهر مونیخ می باشد. این فروشگاه ۱۲۰ فروشگاه را شامل می شود و مکانی بسیار مجهز و بزرگ برای افرادی که به قصد خرید و تفریح به این مکان می آیند، می باشد. مرکز خرید ریم آرسادن مجهز به چندین کافه، رستوران،آژانس مسافرتی، بانک، خشک‌شویی و سالن آرایش می باشد و از جمله اجناسی که در این فروشگاه بچشم میخورد شامل بوتیک‌ های مد برای خانم‌ ها و آقایان، فروشگاه‌ های لوکس کفش، عطر فروشی‌ ها، فروشگاه‌ های عینک و زیورآلات و … می باشد پس بنابراین این مرکز خرید معماری زیبایی دارد و شعب اکثر برندهای معروف دنیا و خصوصا برندهای بین المللی می باشد.

برترین مراکز خرید آلمان

برترین مراکز خرید آلمان

 

بیشتر بخوانیم :  از معماری مدرن تا خانه های کاهگلی در آلمان

مرکز خرید Potsdamer Platz Arkaden

مرکز خرید Potsdamer Platz Arkaden پرطرفدارترین مراکز خرید کشور آلمان می باشد. این مرکز خرید با ۳ طبقه اصلی در شهر برلین واقع شده است. این مرکز خرید ۱۳۰ فروشگاه دارد که اکثرا نمایندگی های برندهای معتبر دنیا هستند. این مجتمع بسیار بزرگ و مجهز به مغازه ها و فروشگاه ها و کافه رستوران ها می باشد و برخی از مارکها و برندهای معروف نیز ارائه می شود و علاقمندان خاص خود را دارد، کافه ها و رستورانهای فروشگاه غذاهای متنوع و لذیذی نیز برای بازدید کنندگان وجود دارد.

برترین مراکز خرید آلمان

برترین مراکز خرید آلمان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳