اقامت در بهترین هتل های یونان

یونان یکی از کشورهای اروپایی و توریستی پرطرفدار است که در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان واقع شده است و از شمال با آلبانی، مقدونیه شمالی و بلغارستان و از شرق با ترکیه مرز همسایگی دارد. این کشور با شهرهای متنوع، جاذبه های دیدنی فراوانی را برای هر نوع سن و سلیقه مهیا کرده است و هتل ها و مراکز اقامتی بی شماری را دارا می باشد که با امکانات مختلف و هزینه‌ های متفاوت، پذیرای گردشگران این شهر هستند

و اما بدانید که انتخاب نوع هتل با توجه به بودجه و امکانات مورد نیاز، از مهم‌ترین کارها پیش از سفر به یونان است ولی هتل های ۵ ستاره نسبت به بقیه هتل های یونان امکانات ویژه ای دارند و بیشتر کسانی که پول برایشان مهم نیست و می خواهند راحت استراحت کنند این هتل ها را انتخاب می کنند پس با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های یونان آشنا شوید.

هتل ساحلی آتلانتیکا کالیستون یونان

یکی از هتل های ۵ ستاره و ساحلی کشور یونان، هتل آتلانتیکا کالیستون (Atlantica Kalliston Resort) می باشد. این هتل با معماری مدرن و زیبا در نزدیکی شهر تاریخی چانیا واقع شده است و مسافران با چنددقیقه پیاده روی می توانند به ساحل برسند. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع و سیستم گرمایشی و …مجهز ميباشند و کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين می باشند.

هتل های 5 ستاره یونان

هتل های ۵ ستاره یونان

هتل نووتل یونان

هتل نووتل یکی از هتل های ۴ ستاره یونان می باشد که در نزدیکی میدان اومونیا و موزه ملی باستان‌شناسی ساخته شده است. فاصله ی هتل ۴ ستاره نووتل تا آکروپولیس حدود ۱٫۶ کیلومتر و تا منطقه آنافایوتیکا ۱٫۹ کیلومتر می باشد. این هتل اقامت مدرنی را در محیطی روشن و به همراه پارکینگ رایگان، اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع و کفپوش محکم چوبی به میهمانان ارائه میدهد. این هتل در مجموع دارای ۱۹۶ اتاق است که از جمله امکانات و خدمات این اتاقها میتوان به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با سشوار و لوازم بهداشتی اشاره کرد. میهمانان میتوانند روز خود را با صرف بوفه مفصل صبحانه آغاز نموده و در تریای زیبای هتل، نوشیدنی میل نمایند.

هتل های 4 ستاره یونان

هتل های ۴ ستاره یونان

هتل ساحلی نانا یونان

یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره یونان در سواحل دریای کرت، هتل نانا (Nana Beach Hotel) می باشد. مسافران با اقامت در این هتل ساحلی، دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری و توریستی خواهند داشت. فاصله ی این هتل تا روستای Hersonissos حدود ۳ کیلومتر و تا شهر Heraklion 30 کیلومتر می باشد ضمنا با اقامت در این هتل می توانید از طریق اتوبوس به دیگر شهرهای یونان هم دسترسی پیدا کنید. این هتل ۵ ستاره دارای امکانات و خدمات تفریحی بی شماری می باشد که از جمله مهم ترین آنها میتوان به نیس روی میز، والیبال ساحلی، بسکتبال، تیراندازی با کمان، ایروبیک، ورزشگاه آبی و بیلیارد اشاره کرد.

لوکس ترین هتل های یونان

لوکس ترین هتل های یونان

هتل ملیا آتن

هتل ۴ ستاره ملیا یکی از هتل های خوب یونان می باشد که مسافران امتیاز خوبی به آن داده اند. فاصله ی این هتل تا زه بناکی ۱٫۴ کیلومتر، تا منطقه کولوناکی ۱٫۴ کیلومتر، تا آکروپولیس ۱٫۶ کیلومتر و تا منطقه آنافایوتیکا ۱٫۵ کیلومتر می باشد. سرویس دهی هتل ۴ ستاره ملیا به صورت UALL می‌باشد و انواع نوشیدنی ها و وعده های غذایی دیرهنگام در این رستوران های سلف این هتل سرو می شود.

بیشتر بخوانیم :  لیست لوکس ترین هتل های آلمان

این هتل دارای یک استخر روباز مدرن و مجهز است که ساعات خوشی برای شما رقم می زند. از جمله امکانات و خدمات این هتل میتوان به تراس، پارکینگ، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، سونا، جکوزی، اینترنت بی‌سیم، کتابخانه،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق بازی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اسنک بار، امانت بار، تبادل ارز، میز تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان و … اشاره کرد.

اقامت در بهترین هتل های یونان

اقامت در بهترین هتل های یونان

هتل گرند بریتان یونان

هتل گرند بریتان (hotel grande bretagne athens) از بهترین هتل های ۵ ستاره آتن است که خدمات منحصر بفرد و مناسبی به میهمانان خود ارائه می دهد. این هتل زیبا و ۵ ستاره در نزدیکی مراکز خرید، موزه ها، تئاتر و مراکز تجاری واقع شده است و مسافران با نیم ساعت ماشین سواری می توانند به جاذبه های گردشگری همچون آگورا باستان، آکروپلیس و میدان سینتاگما برسند. هتل ۵ ستاره گرند بریتان دارای ۳۲۰ اتاق است که همه ی اتاقها با مبلمان مدرن و دکوراسیون زیبا تزیین شده اند و امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، سرویس شاتل، پارکینگ، کرایه اتومبیل، رستوران، نگهبانی، کافی شاپ، خشکشویی، سالن زیبایی، فروشگاه و … را شامل می شود.

اقامت در بهترین هتل های یونان

اقامت در بهترین هتل های یونان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳