سفر به ونیز، زیباترین منطقه آلمان

با رزرو تور یک روزه برلین، میتوانید به فکر برنامه ریزی برای لذت بردن از جاذبه های گردشگری این شهر باشید. از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر، میتوان به منطقه زیبا و سرسبز ونیز اشاره کرد. این منطقه بیش از هر چیزی توجه گردشگران را بخود جلب کرده است. حال می خواهیم بدانیم که ونیز آلمان کجاس و آیا ونیز ایتالیا بهتر است یا ونیز آلمان؟ اگر به کشور ایتالیا سفر کرده باشید در این کشور یک شهر بروی آب وجود دارد که آنرا ونیز ایتالیا می نامند و با توجه به زیبایی هایی که این ونیز داشت، آلمانی ها به این نتیجه رسیدند که یک ونیز در کشور خود ساخته و محلی مناسب برای تفریح و خوش گذرانی خود بسازند.

شهر ونیز آلمان

شهر ونیز آلمان

اگر کشور آلمان را برای سفر و گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب کرده اید، حتما سری به ونیز آلمان بزنید. ونیز آلمان همان شهر اسپریوالد در برلین می باشد. اسپریوالد کجاست؟ در ایالت براندنبورگ و در فاصله صد کیلومتری جنوب شرقی شهر برلین، منطقه تفریحی اسپریوالد قرار گرفته است. این منطقه تفریحی بسیار سرسبز و کم ارتفاع و پر از درختان بلند قامت می باشد که از میان این درختان صدها آبراه کوچک و بزرگ عبور می کند البته منطقه اسپریوالد با عقب نشینی یخچال های قطبی در طول آخرین عصر یخبندان شکل گرفته است و همزمان با شروع فرایند ذوب و ناپدید شدن یخچال های قطبی، شبکه ای ظریف از جریان های پراکنده احاطه شده با جزایر ماسه ای باقی ماندند. در طول زمان، رسوبات دیگر باعث تشکیل جنگل های انبوه کاج، بید، بلوط و توسکا شدند.

سفر به ونیز، زیباترین منطقه آلمان

سفر به ونیز، زیباترین منطقه آلمان

شهر ونیز آلمان محلی مناسب برای انجام تفریحات آبی همچون ماهیگیری، قایق سواری و … می باشد و محل های دنجی برای غذا خوردن و استراحت کردن مسافران تدارک دیده شده است.افراد با قایق سواری در رودخانه های این منطقه می توانند از کلیه مکان های این منطقه بازدید کرده و یا به پیاده روی در جنگل های انبوه و سرسبز مشغول شوند پس شهر اسپریوالد برای یک سفر یک روزه گزینه فوق العاده مناسبی ست.

سفر به ونیز، زیباترین منطقه آلمان

سفر به ونیز، زیباترین منطقه آلمان

شهر اسپریوالد دارای قدمت بسیار طولانی ست و امروزه از هر کسی که آدرس آنرا بپرسید حتما شما را راهنمایی خواهند کرد. در سال های گذشته سیلاب های زیادی در این منطقه رخ داد که باعث بوجود آمدن جزایر کوچک و بزرگی شده و در طول زمان، رسوبات دیگر باعث تشکیل جنگل های انبوه کاج، بید، بلوط و توسکا شدند. این جزایر امروزه محل زندگی کشاورزان و محلیان این منطقه است جالب اینجاست که هر خانه یک قایق کوچک برای حمل و نقل و رساندن کودکان به مدرسه دارد.

ونیز آلمان

ونیز آلمان

 

بیشتر بخوانیم :  5 نکته برای سفر امن!

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳