توریستی ترین خیابانهای آلمان

کشور آلمان یکی از بهترین مکان‌ها برای مراکز خرید است. در این کشور فقط مراکز خرید  نیستند که حواس شما را پرت می‌کنند، بلکه خیابانهایی وجود دارند که می‌توانید با گشت و گذار در آن خرید مناسبی با قیمت بسیار خوب انجام دهید. در این مطلب همراهمان باشید تا توریستی ترین خیابانهای آلمان را به شما معرفی کنیم.

۱٫مونکربرگ‌استراس :

مونکربرگ‌استراس

مونکربرگ‌استراس

این خیابان یکی از دو بازار اصلی شهر هامبورگ است که در مرکز شهر قرار گرفته است. در بازار‌ها معمولا تردد وسایل نقلیه ممنوع می باشد،از مزیت هایی که خیابان مونکربرگ‌استراس دارد این است که پر از ماشین‌ها و اتوبوس‌هاست. بنابراین مردم مجبور هستند در محدوده پیاده‌رو‌ها تردد کنند و این برای دیدن ویترین فروشگاه‌ها بهتر است. روزانه حدود ۱۰,۲۷۵ نفر در این خیابان  در رفت و آمد هستند.

۲٫اسپیتالر‌استراس :

اسپیتالر‌استراس

اسپیتالر‌استراس

یکی دیگر از خیابانهایی که در شهر هامبورگ قرار دارد اسپیتالر‌استراس است.این خیابان به علت وجود جمعیت ۱۰,۹۲۵ نفری جزِو بازارهای اصلی شهر هامبورگ به حساب می‌آید. این خیابان یک مکان جذاب برای فروشگاه‌هاست.

۳٫کونیگ‌استراس :

کونیگ‌استراس

کونیگ‌استراس

این خیلبان سلطنتی که ۱/۲ کیلومتر طول دارد در اشتوتگارت واقع شده و به خاطر بوتیک‌های معروف خود نظر بسیاری از بازدیدکننده‌های این شهر را به خود جلب کرده است. در کنار پیاده‌روهای این خیابان،بازار بورس و موزه‌ هنر‌های زیبای اشتوتگارت هم جای گرفته اند. این خیابان ۱۱,۱۸۰ نفر بازدیدکننده در یک ساعت دارد.

۴٫زیل :

زیل

زیل

زیل یکی از خیابانهای معروف فرانکفورت است که در یک ساعت ۱۲,۰۴۰ نفر میزبان دارد. در این خیابان تعداد زیادی از فروشگاه‌های کت‌و‌شلوار با رنج قیمت‌های مختلف وجود دارد. طبق  تحقیقاتی که به عمل آمده خریدارنی که از سال ۱۹۹۲ در این خیابان خرید کردند به این خیابان اعتیاد پیدا کرده‌اند. یک مجتمع تجاری مارپیچ هم در این خیابان تعبیه شده تا بازدیدکنندگان بدون دغدغه‌ی بالا رفتن از پله‌ها، به خرید ادامه دهند.

۵٫کارولینن‌استراس :

کارولینن‌استراس

کارولینن‌استراس

کارولینن یکی از محبوب ترین خیابانهاییست که در مرکز شهر قدمی نورمبرگ واقه شده است. اکثر قسمت های این خیابان را پیاده‌رو تشکیل داده و همین امر باعث شده تا امنیت خانواده‌ها در هنگام خرید افزایش یابد. همین امر باعث شده تا نگرانی خانواده‌ها در زمینه تصادف فرزندانشان در هنگام خرید کاهش یابد.سکوت و آرامش در این خیابان زمینه مناسبی برای استراحت خانواده ها در کنار خرید فراهم آورده است.

۶٫ ویستبادن :

ویستبادن

ویستبادن

این منطقه از شهر شامل گران‌ترین جواهر فروشی‌ها، بوتیک‌ها و رستوران‌ها در شهر کیرچ‌گاسه است. اجاره هر متر مربع از مغازه‌های این خیابان به پول ایران چیزی حدود ۷۰۰ هزار تومان می باشد که این خیابان را بعد فرانکفورت به گران‌ترین مکان در آلمان تبدیل کرده است.

۷٫لاجدریا‌استراس :

لاجدریا‌استراس

لاجدریا‌استراس

این خیابان مخصوص خوش سلیقه‌هاست.هر نوع لباسی با هر سلیقه ای در این خیابان ارایه میشود. همچنین برای آدم‌های بدپسند که عاشق فشن و مد هستند هم، چندین فروشگاه اختصاصی با کالا‌های منحصر‌به‌فرد وجود دارد.

۸٫کاوفینگر‌استراس :

کاوفینگر‌استراس

خیابان کافینگراستراس رکورد بیشترین تعداد بازدیدکننده در مونیخ را داراست که در یک ساعت بالغ بر ۱۴,۱۳۰ در این خیابان در رفت و آمد هستند. به یاد داشته باشید که شما در بهترین حراجی دنیا هستید و به تمام کالاهای مد روز آلمان دسترسی دارید. دیدن کیسه‌های رنگی خرید دست مردم که در فروشگاه‌های چند طبقه در حال خرید هستند، نگاهتان را به خود جلب می کند.

 

بیشتر بخوانیم :  چیزاهایی که باید در مورد ویزای جستجوی کار آلمان بدانید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳