بهترین ساحل برای شنا در استانبول

استانبول یکی از شهرهای پرجمعیت و در حین حال اقتصادی و فرهنگی کشور ترکیه می باشد که با دارا جاذبه های طبیعی متعدد و سواحل شنی با آب های فیروزه ای، هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است البته لازم بذکر است که این سواحل شنی دارای امکانات و خدمات بی نطیر برای استراحت و تفریح می باشد و هرگونه تفریح تفریحات آبی را برای مسافران میسر می‌ کند پس اگر می‌ خواهید واقعا به سمت یک ساحل بکر، جایی گرم، شنی و کاملا دیدنی، جایی که احساس کنید عضوی از طبیعت هستید، بروید با ما همراه باشید تا با بهترین سواحل استانبول برای شنا آشنا شوید.

ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا (Dalia Beach) یکی از زیباترین سواحل استانبول می باشد. این ساحل در بیشتر ایام سال شلوغ و بهترین مکان برای افرادی ست که می خواهند در آرامش به سر ببرند و همین موضوع سبب شده گردشگران از این ساحل برای استراحت و لذت بردن از روزی آرام استفاده کنند. آب‌ های شفاف و زلال به همراه شن‌ های نرم، این ناحیه را به مکانی کلاسیک تبدیل کرده است. گردشگران در این ساحل می توانند به تفریحاتی همچون قایق های پارویی و دیگر ورزش های ساحلی مشغول شده و در غذاخوری های آن مشغول خوردن غذاهای دریایی شوند.

بهترين ساحل در استانبول

بهترين ساحل در استانبول

ساحل گلدن استانبول

ساحل گلدن (Golden Beach) یکی از محبوب‌ترین سواحل استانبول همیشه آفتابی است. این ساحل در منطقه Rumelishisari واقع شده است و تنها چند دقیقه تا  دریای مرمره و دریای سیاه فاصله دارد. در این ساحل تعداد زیادی رستوران و غذاخوری های متعدد و همچنین نیز ۲۶ خانه ییلاقی و یک هتل مجلل دیده می شود و در طول آن مسیر‌هایی برای پیاده‌ روی تعبیه شده است و طبیعت زیبای احاطه شده در میان مغازه‌ ها، کافی‌شاپ‌ ها و رستوران‌ ها باعث می‌شود که از هر ثانیه‌ ی تعطیلات خود لذت ببرید.

بهترین ساحل شنی استانبول

بهترین ساحل شنی استانبول

ساحل بورک استانبول

ساحل بورک (BURC Beach) در کنار دریای سیاه واقع شده است. ساحلی با آرامشی بی نظیر به همراه انواع نوشیدنی. این ساحل کم عمق است و تلفیق زیبایی از رنگ آبی پدید آورده است. از جمله تفریحاتی که میتوان در ساحل بورک انجام داد شامل شنا در دریا ، کایت سواری ، قایق سواری ، والیبال ساحلی ، فوتبال و انواع موج سواری می باشد. ساحل بورک برای کسانی که دنبال لذت بردن از اوقات فراغت، حمام آفتاب و شنا کردن هستند، مناسب است.

بهترین ساحل برای شنا در استانبول

بهترین ساحل برای شنا در استانبول

ساحل ترو بلو استانبول

یکی دیگر از سواحلی شنی استانبول، ساحل ترو بلو (True Blue Beach) می باشد. به نظر می‌ رسد امتداد شنی و سفید ساحل ترو بلو هر نوع فعالیت و تفریح آبی را که در نظر بگیرید یک جا در خود جمع کرده است. تفریحاتی مانند غواصی و شنا کردنو قایق سواری، سالانه ماجراجویان حرفه‌ ای زیادی را جذب این ساحل می‌ کند در ضمن گردشگران می توانند با رفتن به این ساحل، از رستوران ها با غذاهای بین المللی با موسیقی زنده لذت ببرند. همه‌ی طول سال برای سفر به این ناحیه مناسب است. حتی در اوایل پاییز ساحل ترو بلو آرام است.

بهترین ساحل شنی استانبول

بهترین ساحل شنی استانبول

 

بیشتر بخوانیم :  برای افتتاح حساب بانکی بین المللی چکار کنیم !؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳