ثبت شرکت در آلمان و همچنین سرمایه گذاری در آلمان یکی از گزینه های گرفتن اقامت آلمان می باشد . اگر تمایل دارید در آلمان سرمایه گذاری کنید و یا اگر یک تجارت و بیزینس در ایران دارید و یکی از اهداف شما سرمایه گذاری در کشور آلمان می باشد. باید توجه داشته باشید که با توجه به نظام حقوقی کشور آلمان اقدام کنید . اگر از  میزان مالیاتی که یک شرکت ساده باید پرداخت کند اطلاعی ندارید و یا اطلاعات جزئی در رابطه با ثبت شرکت در آلمان را ندارید بهتر است ریسک نکنید و از آن صرف نظر کنید . 

اگر قوائد ثبت شرکت در آلمان را می دانید  برای کارآفرینی و ثبت شرکت در این کشور اقدام کنید . علاوه بر این حتما به المان و منطقه ی شنگن سفری داشته باشید تا بدون اینکه خطری سرمایه شما را تهدید کند و بدون ریسک شرکت ثبت کنید .

اگر می خواهید در آلمان شرکت ثبت کنید این مقاله را بخوانید

Backhand Index Pointing Left on au by KDDI ثبت شرکت در کشور آلمان

از نظر حقوقس ثبت شرکت در آلمان شباهت به کشورهای اتریش، اسلواکی و … دارد . در حال حاضر ثبت شرکت در آلمان به نسبت دیگر کشورها کمتر انجام می شود . چرا که مالیات بسیار بالایی از هر شرکت اخذ می شود که به طور متوسط بین ۲۸ تا ۳۰ درصد در آمد می باشد.

یکی دیگر از دلایل آن پیچیدگی ثبت یک بیزینس در آلمان می باشد . برای سهولت بیشتر در ثبت شرکت در آلمان بهتر است یک وکیل حقوقی و وکیل مهاجرت داشته باشید .

بیشتر بخوانیم :  سیر تا پیاز مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

برخی از متقاضیان ثبت شرکت سوالاتی را مطرح می کنند که برخی از آنها شامل : آیا امکان اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت وجود دارد؟ آیا ثبت یک هولدینگ و شرکت چند منظوره بدون داشتن پاسپورت آلمان امکان پذیر است ؟ چطور ثبت شرکت در آلمان می تواند باعث اخذ اقامت دائم آلمان شود ؟ به طور کلی در جواب به این سوالات باید بدانید که کشور آلمان قوانین حقوقی مهاجر پذیر دارد . و امکانات و قوانینی برای افراد وجود دارد که با رعایت قوانین امکان اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت را داشته باشند .

اگر امور حقوقی مربوط به ثبت شرکت و یا گرفتن کارت اقامت را به حقوقدانان که قوانین کشور المان را می دانند نسپارید ممکن است سرمایه های مالی و زمان شما اتلاف شود .  وکیل مهاجرت مورد اطمینان می تواند با روابطی امکان اخذ اقامت و ثبت شرکت را تسهیل کند . البته این امر حدود ۴ تا ۱۶ هفته زمان می برد که روال اداری آن طی شود . البته این بازه زمانی دقیق نمی باشد . چرا که مثلا ممکن است شخص نامه سوء پیشینه خود را برای تایید به مرجعی ارسال کند و به دلیل حجم بالای پرونده ها ممکن است برسی زمان ببرد و از ۲ هفته به ۴ هفته بکشد .
اگر متقاضی سرمایه گذاری در آلمان هستید باید بدانید که اگر همه ی پروسه به صورت قانونی انجام شود و پرداخت مالیات ها و امور قانونی ۴ الی ۵ سال درست انجام شود امکان گرفتن اقامت دائم وجود دارد . البته از لحضه ی اول ثبت شرکت اقامت ابتدایی به فرد داده می شود و یک سال یک سال این اقامت تمدید می شود . پس از پرداخت مالیات به صورت منظم حدود ۵ سال شخص می تواند اقامت دائم اخذ کند .

اگر می خواهید در آلمان شرکت ثبت کنید این مقاله را بخوانید

Backhand Index Pointing Left on au by KDDI کار آفرینی در کشور آلمان

اگر قصد کارآفرینی در کشور آلمان را دارید باید توجه داشته باشید که یک شخص آلمانی باید در شرکت شما استخدام شود و میزان معلومی ماهیانه باید به او حقوق پرداخت کنید .

انواع متنوع و متفاوتی از شرکت ها و هولدینگ ها می توانند در کشور المان ثبت شوند . نوعی از شرکت در آلمان به نام GMBH وقتی ثبت شود . ساده ترین انواع بیزینس را می پزیرد و برای کسانی که هدف آنها اخذ اقامت دائم آلمان و زندگی در آلمان است این نوع شرکت را پیشنهاد می دهیم .

بیشتر بخوانیم :  آموزش گام به گام برای ورود به بازار کار آلمان!

نوعی دیگر از شرکت با مسئولیت محدود GMBH می باشد که حداقل سرمایه برای ثبت آن ۲۵ هزار یورو می باشد که باید در یکی از بانکهای آلمانی سپرده شود . در واقع این کار یکی از ابتدایی ترین کارهای ثبت شرکت در المان می باشد .

این حساب بانکی که مربوط به شرکت است . باید دارای مبلغ مشخصی باشد و اگر کمتر از ۲۵ هزار یورو باشد امکان ثبت شرکت وجود نخواد داشت . مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره تسلط بیشتری بر مدیریت شرکت دارند و بقیه اعضای هیئت مدیره تسلط کمتری در امور مدیریتی در این نوع شرکت ها دارند . شما با اهداف فراوانی می توانید در این نوع شرکت فعالیت کنید . اما اگر تنها قصد اخذ اقامت و تابعیت آلمان را دارید ثبت این نوع از شرکت را به شما پیشنهاد نمی دهیم . چرا که نباید بیزینس پیچیده ای را در نظر بگیرید .

اگر می خواهید در آلمان شرکت ثبت کنید این مقاله را بخوانید

Backhand Index Pointing Left on au by KDDI مراحل ثبت شرکت در آلمان نوع GMBH

مراحل ثبت این نوع شرکت مشخص نمودن مبلغ سهام ، اسامی سهام داران شرکت ، اسم و نوع بیزینس ، دفتر تجاری ثبت شده و نام شرکت می باشد . که همه ی این مراحل هزینه هایی دارد . قبل از هر تبلیغی در آلمان باید حتما شرکت شما ثبت شود . در صورت عدم ثبت شرکت و تبلیغ در رابطه با آن تخلف محسوب می شود .

بیشتر بخوانیم :  سیر تا پیاز مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

ابته به متقاضیان ثبت شرکت در آلمان توصیه می کنیم به دلیل پیچیدگی های ثبت شرکت در آلمان و همچنین میزان بالای مالیات ثبت شرکت در اسلواکی و برزیل و همچنین سرمایه گذاری در کشور انگلستان و یا کانادا را انتخاب کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در آلمان ، سرمایه گذاری در آلمان و همچنین اقامت آلمان و یا مهاجرت به این کشور با ما تماس بگیرید . مشاورین ما به صورت رایگان پاسخگوی تمام سوالات تخصصی شما خواهند بود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳