جاذبه های گردشگری سوئد

گوتنبرگ دومین شهر پرجمعیت و جذاب کشور سوئد می باشد که تمامی جاذبه ها را با هم در خود خلاصه کرده است از سواحل آفتابی و جاذبه های طبیعی گرفته تا مراکز خرید فوق العاده و آثار تاریخی کهن. در این شهر همه چیز برای یک سفر خاطره انگیز مهیاست و کافی است بدانید چطور باید از جاذبه های آن استفاده کنید. همانطور که می دانید جاذبه های گردشگری گوتنبرگ، نشان دهنده تاریخ پر سر و صدا و فرهنگ غنی این شهر است و این عوامل باعث شده، تا گردشگران برای سفرهای نوروزی و تابستانی این شهر را انتخاب کنند. پس برای آشنا شدن با این جاذبه های دیدنی و گردشگری با ما همراه باشید.

موزه هنر گوتنبرگ

یکی از مکان های دیدنی گوتنبرگ، موزه هنر (Konstmaseet) می باشد. این موزه در شمال اروپا واقع شده است و در فضای داخلی آن آثار ارزشمند به نمایش گذاشته شده است و همچنین نیز در این مکان آثاری از هنرمندان مشهوری چون ادوارد مونک، رامبرانت، پیکاسو، لارسون و صدها هنرمند ارزنده ی دیگر هم دیده می شود. افرادی که قصد رفتن به این موزه را دارند باید  روز از وقتشان را صرف دیدن از آثار این مجموعه کنند در ضمن برای میل کردن انواع نوشیدنی ها می توانید به طبقه همکف این ساختمان بروید. از جمله فعالیت هایی که در این موزه پابرجاست شامل نمایشگاه های دائمی و موقت، فعالیت های خانوادگی، سخنرانی ها، کارگاه های آموزشی، راهنمای تورها و … می باشد فقط بیاد داشته باشید که زمان بسته بودن این موزه، دوشنبه هاست.

جاذبه های گردشگری گوتنبرگ

جاذبه های گردشگری گوتنبرگ

پارک تفریحی Liseberg گوتنبرگ

اگر به قصد تفریح و سرگرمی به کشور سوئد سفر می کنید، حتما از پارک تفریحی Liseberg دیدن کنید. این پارک تفریحی با وسایل بازی های جذاب و هیجان انگیز در سال ۱۹۲۳ در شهر گوتنبرگ ساخته شد. از جمله هیجان هایی که می توان در این پارک تجربه کرد شامل سواری ها و قطار هوایی، چرخ و فلک بزرگ، کنسرت های هیجان انگیز می باشد. پارک Liseberg یکی از پرطرفدارترین پارک هایی ست که در آن انواع جاذبه ها قرار گرفته است و مسافران در صورت گرسنگی می توانند به رستوران خوب این پارک با غذاهای بین المللی بروند در ضمن همراه با بازی و سرگرمی موسیقی زنده هم پخش می گردد.

جاذبه های گردشگری سوئد

جاذبه های گردشگری سوئد

هاگا (Haga)

یکی دیگر از مناطقی که می توانند گردشگران را به خوبی سرگرم کند، منطقه قدیمی و تاریخی هاگا می باشد. هاگا با طولانی ترین قدمت، جزو یکی از اماکن تاریخی طرفدار قرن هفدهم محسوب می شود. این منطقه دارای کوچه های تنگ و بارگ با ساختمان های بلند می باشد و از جمله اماکنی که در منطقه قدیمی هاگا بچشم میخورد شامل: خانه های چوبی زیبا، فروشگاه ها و کافی شاپ های دلپذیر می باشد ضمنا در محله قدیمی هاگا شکلات سازهایی یافت می شود که بیش از ۱۴۰ سال قدمت دارند و طعم شکلات‌ های متنوع آن‌ ها زبانزد عام و خاص است و بهترین گزینه برای خرید سوغات برای دوستان و آشنایان می باشد.

دیدنی های گوتنبرگ

دیدنی های گوتنبرگ

محفل باغ گوتنبرگ

یکی از برترین جاذبه های طبیعی در گوتنبرگ، محفل باغ است. این پارک جذاب و سرسبز در قلب شهر گوتنبرگ واقع شده است و جزو یکی از زباترین پارک های کشور سوئد محسوب می شود. این پارک اولین پارکی ست که می توانید با گیاهان عجیب و غریب آن آشنا شوید. در این پارک از جمله اماکنی که بچشم می خورد شامل رستوران ها و کافی شاپ هاست و در طول سال در این پارک انواه کنسرت ها و برنامه ها برگزار میگردد. ساعات بازبودن این پارک از ۱۰ صبح الی ۴ بعدظهر می باشد و ورودی این پارک رایگان است.

دیدنی های سوئد

دیدنی های سوئد

بیشتر بخوانیم :  چگونه برای مصاحبه سفارت آماده بشیم؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳