راه های مهاجرت به اسپانیا کدامند!

برای گرفتن اقامت در اسپانیا راه های مختلفی وجود داره که محبوب ترین اونا از طریق تحصیل و کار هستش. راه های مهاجرت به اسپانیا کدامند! با ما همراه باشید.

 

۱٫مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

ازونجایی که شرایط تحصیل در اسپانیا عالی هستش، ایرانیان زیادی از این روش برای گرفتن اقامت اسپانیا اقدام می کنند. هزینه تحصیل در کشور اسپانیا به طور کلی حدود ۶ هزار یورو در سال خواهد بود. ولی این یک رقم نسبی هستش و در رشته های مختلف در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی هزینه های متغیری باید پرداخت کنین.

مهاجرت تحصیلی به اسپانیا

مهاجرت تحصیلی به اسپانیا

۲٫مهاجرت به اسپانیا از طریق کار

مهاجرت کاری به اسپانیا، مراحل خسته کننده و طولانی داره که بهتره به وکلای قانونی سپرده بشه. برای این نوع اقامت باید از طرف کارفرما در اسپانیا اعلام نیاز به نیروی کار مهاجر بشه و شما در اون زمینه مهارت داشته باشین و مدارکش رو ارائه کنین. خب طبیعتا کارفرما و یا شرکتی که برای شما دعوتنامه میفرسته، باید از شما شناخت داشته باشه و بهتره از قبل با اونا در تماس باشین و خودتونو بهشون ثابت کنین.

بیشتر بخوانیم :  دانستنی های مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری!

روش دیگه برای کار در اسپانیا اینه که منتظر اعلام نیاز شرکت های اسپانیایی برای مهارت های مورد نیاز در کشورهای غیر اروپایی بشین. در صورتی که بتونین کار مورد نظر رو بگیرین پس از ۱۰ سال زندگی کاری ، میتونین اقامت اسپانیا رو بگیرین.

اقامت از طریق کار در اسپانیا

اقامت از طریق کار در اسپانیا

۳٫مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج

شاید آسون ترین روش برای گرفتن اقامت اسپانیا از طریق ازدواج باشه. خیلی راحت عاشق بشین و اقامت اسپانیا رو بگیرین. فقط باید مدارک کافی برای حقیقی بودن ازدواج خود ارائه کنین و ثابت کنین که میتونین از پس هزینه های زندگی در اسپانیا بر بیاین. اقامت از طریق ازدواج بعد از یکسال صادر میشه و شما رسما شهروند این کشور خواهید شد ولی روش های دیگه ۱۰ سال طول میکشه!

اخذ اقامت اسپانیا از طریق ازدواج

اخذ اقامت اسپانیا از طریق ازدواج

۴٫ مهاجرت از طریق پناهندگی در اسپانیا

این نوع مهاجرت برای افرادی ست که در کشور خود امنیت جانی ندارند  و به دلایل سیاسی، مذهبی، قومی ، مورد آزار قرار میگیرند و یا کشورشان در گیر جنگ هستش. اقامت از طریق پناهندگی در بسیاری از موارد غیر قانونی هستش و کمتر میشه ازش استفاده کرد.

پناهندگی در اسپانیا

پناهندگی در اسپانیا

۵٫مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

برای سرمایه گذاری در اسپانیا میتونین یا ملک بخرین و یا کار آفرینی کنین. اگر حداقل ۱۵۰ هزار یورو دارین میتونین برای خرید ملک در این کشور اقدام کنین . برای کار آفرینی هم باید سرمایه خود را در زمینه های ایجاد شغل بکار ببندین و بعد از دریافت ویزای شینگن، از روش های دیگر اقامت این کشور رو بگیرین.

شرایط سرمایه گذاری در اسپانیا

شرایط سرمایه گذاری در اسپانیا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳