رزرو هتل های ارزان استانبول

استانبول یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشور ترکیه می باشد که در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره واقع شده است. این شهر زیبا با جاذبه های تاریخی زیبا، بعنوان یک قطب تجاری و فرهنگی شناخته شده و دارای اقامتگاه های متعددی است ولی برخی از افراد با سفر به استانبول، می خواهند تا حدودی در هزینه ها صرفه جویی کرده و در یک هتل ارزان قیمت اقامت گزینند. هتل های ارزان ترکیه استانبول تنوع زیادی دارند و در بین هتل های ۵ ستاره نیز میتوانید مواردی با قیمت مناسب پیدا کنید پس با توجه به برنامه سفرتان میتوانید در یکی از قسمت های توریستی و یا در مرکز شهر استانبول، هتل رزرو کنید.

 

هتل ادا استانبول

هتل ادا ( Ada Hotel Istanbul) از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول می باشد که خدمات منحصر بفرد و مناسبی به میهمانان خود ارائه می دهد. فاصله ی این هتل سه ستاره استانبول تا مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی تنها ۵ دقیقه می باشد و گردشگران با کمتر از ۱۰ دقیقه می توانند به مسجد آبی برسند. سرویس‌ دهی هتل ادا به صورت مجهز می‌ باشد و انواع نوشیدنی ها و وعده های غذایی دیرهنگام در این رستوران های سلف این هتل سرو می شود و در مجموع دارای ۱۵ اتاق با منظره رو به دریای مرمره می باشد.

هتل های ارزان قیمت استانبول

هتل های ارزان قیمت استانبول

هتل آلاهان استانبول

یکی دیگر از هتل های ارزان استانبول در منطقه آکسارای، هتل آلاهان (Alahan Hotel) است. هتل Alahan یکی از هتل های ۳ ستاره استانبول می باشد که با ۵ دقیقه پیاده روی میتوان به مرکز شهر رسید. خدمات هتل آلاهان بصورت BB در اختیار مسافران عزیز قرار می گیرد و حدود ۸۰ درصد اتاق های دارای منظره رو به سطح شهر می باشند. از جمله امکانات این هتل می توان به مواردی همچون آرایشگاه، صبحانه در اتاق، ترنسفر فرودگاهی، منوی ویژه غذاهای رژیمی، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته به مشتریان و … اشاره کرد.

هتل های ارزان استانبول ترکیه

هتل های ارزان استانبول ترکیه

هتل گلد استانبول

یکی از بهترین هتل های استانبول با کمترین قیمت، هتل گلد می باشد این هتل در رده هتل های ۳ ستاره ترکیه قرار گرفته است. هتل ۳ ستاره گلد استانبول (Hotel Gold Istanbul) بصورت BB به میهمانان خود سرویس دهی می کند و تا بازار بزرگ حدود ۸۰۰ متر فاصله دارد که بهترین مکان برای خرید سوغات است و همچنین نیز فاصله ی این هتل تا مسجد سلیمانیه ۹۰۰ متر ، تا بازار ادویه ۱٫۳ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۲ کیلومتر می باشد. فروشگاه، تماشای جمعی تلویزیون در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان‌ها، فکس/فتوکپی، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، سیستم گرمایشی، هتل سیگار ممنوع، خشکشویی، چک این/چک اوت سریع، خدمات خدمتکار روزانه، تهویه مطبوع، محل سیگار کشیدن، وای‌فای (رایگان) از جملع امکانات و خدمات این هتل می باشد.

رزرو هتل های ارزان استانبول

رزرو هتل های ارزان استانبول

هتل کالیفرنیا استانبول

این هتل یکی از هتل های ارزان در استانبول می باشد که در محله معروف فاتح و سلطان احمد واقع شده است. این هتل ارزان از محیط داخلی زیبا و بسیار تمیز برخوردار است و دارای موقعیت مکانی مناسبی است و تا بازار بزرگ، باسیلیکای سیترن و دیگر جاذبه های گردشگر ی استانبول فاصله ی چندانی ندارد. هتل کالیفرنیا ( Hotel California Istanbul) دارای سرویس دهی عالی و پرسنل مجرب است و در بین هتل های ارزان قیمت رتبه ی خوبی را کسب کرده است.

بهترین هتل های ارزان استانبول

بهترین هتل های ارزان استانبول

هتل بای مورات کراون استانبول

یکی از هتل های ارزان استانبول در نزدیکی خیابان استقلال، هتل بای مورات کراون (By Murat Crown Hotel Taksim) نام دارد. این هتل دارای ۳۶ اتاق می باشد که بسیار شیک و مدرن هستند. کارکنان هتل بسیار مهربان و مسلط به زبان انگلیسی می باشند. هتل دارای رستوران ها با غذاهای محلی و بین المللی می باشد.فاصله هتل تا متروی تونل ۳ دقیقه، تا برج تاریخی گالاتا ۶۰۰ متر، تا پاساژ چیچک ۸ دقیقه و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر می باشد.

بیشتر بخوانیم :  چگونه به خانواده ی خود در آلمان ملحق شوم !

 

هتل گلدن گالاتا استانبول

افرادی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند و می خواهند بطور موقت در ترکیه اقامت گزینند، پیشنهاد ما هتل ارزان قیمت گلدن گالاتا (Golden Galata Hotel) می باشد. فاصله ی این هتل ۳ ستاره تا برج گالاتا ۳۵۰ متر، تا ایستگاه تراموا ۳۰۰ متر، تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر می باشد و میهمانان با چند دقیقه پیاده روی می توانند به منطقه تاریخی سلطان احمد و ایستگاه متروی شیشانه برسند. برخی از اتاق های این هتل بزرگ و دارای فضای نشیمن جداگانه هستند و مشرف به سزح طهر هستند. اتاق ها دارای تمام امکانات رفاهی مورد نیاز هستند و تمام اتاق ها دارای حمام مجهزند.

هتل های ارزان قیمت ترکیه

هتل های ارزان قیمت ترکیه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳