هتل های 5 ستاره بارسلونا

اسپانیا بعنوان یکی از کشورهای اروپایی در شبه‌ جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا واقع شده است. این کشور از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و جبل الطارق، از شمال و شمال شرق با فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای و از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس مرز همسایگی دارد و در آنجا بهترین و مجلل ترین اقامتگاه ها با قیمت های مختلف ساخته شده است. هتل های اسپانیا در چند چیز با همدیگر اشتراک دارند اول اینکه همگی در مکان های فوق العاده ای قرار دارند و ثانیا امکانات رفاهی کم نظیری ارائه می دهند و خدمات شان بی عیب و نقص است و اغلب آنها به جاذبه های توریستی و گردشگری نزدیک هستند پس با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های مجلل اسپانیا آشنا شوید.

هتل مجستیک جی ال بارسلونا Majestic Hotel & Spa Barcelona GL

هتل مجستیک جی ال که تنها ۱۰۰ متر تا Gaudí’s Casa Batlló فاصله دارد، یکی از بهترین هتل های بارسلونا اسپانیا می باشد. این هتل بسیار زیبا که دارای منظره ای رو به سطح شهر می باشد دارای ۲۷۵ اتاق می باشد. فاصله ی این هتل ۵ ستاره تا فرودگاه بارسلونا ۱۲ کیلومتر می باشد و خدمات و امکانات تفریحی نظیر سونا، سولاریوم، اسپا، ماساژ، سالن ورزشیو … را شامل می شود.

بهترین هتل های بارسلونا

بهترین هتل های بارسلونا

هتل یورواستارز مادرید تاور Eurostars Madrid Tower

هتلی لوکس که در فاصله ی ۱۰۰ متر از ایستگاه متروی Begoña، از Santiago Bernabéu حدود ۳ کیلومتر و ۱۰ کیلومتری از فرودگاه Adolfo Suarez Madrid-Barajas، هتل یورواستارز مادرید تاور نام دارد. اتاق های این هتل با توجه به قرار گرفتن این هتل در یک برج بزرگ و باشکوه، مجهز به امکانات رفاهی متعددی از جمله اینترنت بی‌سیم، پنجره‌ های بزرگ شیشه‌ ای، تلویزیون و نمایشگر دی وی دی و استخر اختصاصی هستند. این هتل ۵ ستاره در منطقه Cuatro Torres واقع شده است و به مراکز خرید و جاذبه ها چندان فاصله ای ندارد در کنار این امکانات رستوران بین المللی هتل انواع مختلفی از غذاهای محلی و خوشمزه را همراه با موسیقی زنده به مهمانان عرضه میکند.

بهترین هتل های مادرید

بهترین هتل های مادرید

هتل کارو والنسیا hotel caro valencia

هتل ۵ ستاره کارو والنسیا در قلب والنسیا قرار گرفته و به کلیسای جامع والنسیا و بازار قرون وسطی و یونسکو نزدیک است و با کمی پیاده روی به Plaza de la Virgen می رسید و فرودگاه بین المللی والنسیا هم حدود ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارد و دارای ۲۶ اتاق با امکاناتی نطیر تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره، مینی بار رایگان و حمام مجهز می باشد و یکی از جالب‌ ترین و بدیع‌ ترین هتل‌های لوکس جهان است و مسافران از نظر رتبه دهی، امتیاز بالایی را به این هتل داده اند.

هتل های 5 ساره والنسیا

هتل های ۵ ساره والنسیا

هتل آرتس بارسلونا Hotel Arts Barcelona

هتل آرتس هتلی لوکس و مجلل است که در هر جای آن که قدم بگذارید، چیزی هیجان‌ انگیز خواهید دید و ترکیباتی از معماری مدرن و تکنولوژی‌ های پیشرفته به چشم خواهد خورد. پذیرش در هتل ۲۴ ساعته انجام می‌ گیرد و کارمندان تمام راهنمایی‌ های لازم را به مهمانان خود ارائه می‌ دهند. این هتل ۵ ستاره تنها ۲۵۰ متر تا ساحل زیبا فاصله دارد و مسافران با ۱۴ کیلومتر ماشین سواری می توانند به فرودگاه بارسلونا برسند.هتل ۵ ستاره آرتس در مجموع دارای ۴۸۳ اتاق با امکاناتی همچون پارکینگ، ساحل، اینترنت بی‌سیم، استخر، اسپا، اتاق خانواده، استخر روباز، بار، تراس، سونا بخار، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، جکوزی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه، صبحانه در اتاق، بار، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری و … می باشد.

هتل های 5 ستاره بارسلونا

هتل های ۵ ستاره بارسلونا

هتل ریتز مادرید Hotel Ritz Madrid

هتل ۵ ستاره ریتز در نزدیکی جاذبه های توریستی نظیر موزه ها و پارک ها قرار گرفته است و فاصله ی آن تا فرودگاه ۱۲ کیومتر، تا ایستگاه قطار Atocha Train Station حدود ۰٫۹ کیلومتر می باشد. این هتل از بهترین انتخاب ها برای تور اسپانیا است و دارای ۱۶۵اتاق با امکانات : پارکینگ، تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز بدنسازی، ماساژ، سونا، استخر، مرکز اسپا و سلامت، خدمات زیبایی، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، ماساژ، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، نگهداری کودک، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز و … می باشد.

هتل های 5 ستاره مادرید

هتل های ۵ ستاره مادرید

بیشتر بخوانیم :  بهترین شهر برای زندگی در اسپانیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳