انتخاب هتل در اروپا

برای انتخاب هتل مناسب در تور اروپا باید چکار کنیم؟

انتخاب یک هتل مناسب برای اقامت همیشه کار مشکلی بوده و هست و با توجه به تبلیغات زیادی که برای انتخاب هتل در اروپا در وبسایتها وجود داره اعتماد کردن کمی برای ما سخت میشه. اما میتونیم اطلاعات لازم از سفر رو از خوندن این مطالب بدست بیاریم.

رزرو یک هتل خوب در اروپا

گاهی وقت ها برای خیلی از ما پیش اومده که با تمام وجود خستگی سفر و مشکلاتی که بین راه برایمان به وجود آمده با استراحت در یک محیط آرام و خوردن یه میان وعده مناسب حالمان بهتر شده. حالا این مشکلات در یک سفر اروپایی برایمان پیش امده .

ایا اقامت در یک هتل خوب در اروپا میتونه حال مارو بهتر کنه یا نه؟

اگر یک هتل نامناسب رو برای اقامت انتخاب کنیم چطوررر ؟

پس بهتره که قبل از شروع سفر و انتخاب تور اروپا به فکر یه جای مناسب برای اقامت باشیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به شما بگوییم برای انتخاب هتل مناسب در تور اروپا باید چکار کنیم؟

نیازتان از انتخاب یک هتل چیست ؟

انتخاب یک هتل

انتخاب یک هتل

نکته ای که قبل از انتخاب هتل باید مد نظر قرار بدهیم بررسی نیازهای خود و همراهانمان است.به عنوان مثال شما اگر بخواهید به همراه کودک خودتان به کشورهای اروپایی سفر کنید یا عشق خرید داشته باشید وساعت های زیادی وقت خود را در مراکز خرید سپری کنید, باید محلی را انتخاب کنید کمترین فاصله را با شهر بازی و فروشگاهها داشته باشد و البته قیمت مناسبی هم داشته باشد.

و یا برای یک قرار کاری به یک سفر طولانی بروید و برای رفع خستگی کاری به یک جکوزی آب گرم نیاز داشته باشید.توجه به این موضوع به ظاهر ممکن است اهمیتی نداشته باشد اما برای خیلی ها احائز اهمیت است.

به طور کل اگر منظره بیرن هتل سرویس های بهداشتی و غیره برایتان اهمیت دارد باید قبل از رزرو هتل تصمیمات خود را به صورت جدی بگیرید. توجه نکردن به همین نکات ساده در انتخاب هتل ممکن است از لذت سفرتان بکاهد .

دسته بندی هتل در اروپا

در انتخاب هتل به ستاره های آن هم نگاهی بیندازید. ستاره های یک هتل نشان از کیفیت و تنوع خدمات آن دارد.

دسته بندی هتل

دسته بندی هتل

درکشورهایی مانند اسپانیا، این ویژگی به شدت تحت کنترل قرار دارد، به طوری که اگر یکی از هتل های سه ستاره به بالا را برای اقامت انتخاب  کنید، از کیفیت و امنیت بالای هتل ۱۰۰ درصد مطمعن باشید.البته این میزان از کیفیت خدمات هتل، درسایر کشور های اروپا فرق ارد.

کاهش هزینه های هتل و محل سکونت

با کمی تحقیق و پرس و جو متوجه میشویم برخی از هتل ها وجود دارند که با قیمت مقرون به صرفه در انها اقامت کنید که به دو مورد از آن اشاره کردیم.

کاهش هزینه های هتل

کاهش هزینه های هتل

نگاهی به هتل های کوچک B & B

هزینه ی اقامت در این هتل ها معمولا کمتر می باشد چون مالیات کمتری میپردازند. امکانات بسته به محل مناسب است.

هتل های زنجیره ای

این نوع هتلها قیمت های مقرون به صرفه ای دارند و برای بودجه ی سفر خانوادگی بسیار مناسب می باشند.

تخفیف در زمان رکود

تخفیف در زمان رکود

تخفیف در زمان رکود

در فصل هایی که بازار توریستی داغ نیست، سر سختانه با هتل داران برای گرفتن تخفیف خوب چانه بزنید. امکان دارد به دلیل کم بودن مشتری با شما راه بیایند. گاهی اوقات با رزرو هتل در آخرین لحظات تا ۵۰ % میتوانید تخفیف بگیرید البته این موضوع در تابستان و تعطیلات کمتر است.

اگر  هم می خواهید در هزینه هایتان صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید، می توانید در خارج از مرکز شهر اقامت کنید و برای رفت و آمد نیز از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

تبدیل و تعویض ارز در هتل

برخی از هتل ها این خدمات را ارائه میدهند. اما سعی کنید این کار را در هتل انجام ندهید.زیرا هزینه های مربوط به آن در هتل بسیار بالاست.

اگر از هتل خوشمان نیامد، چکار کنیم ؟

فرض کنید شما بیشترین وسواس فکری خود را برای انتخاب یک هتل مناسب انجام داده اید، اما انتخاب شما اشتباه بوده و هتل خوبی را انتخاب نکرده اید. حالا باید چه کار کنید ؟

  • جست و جو کنید که آیا هتل دیگری در آن منطقه وجود دارد یا خیر؟
  • اگر برای چند شب آن جا را رزرو کرده اید ببینید چقدر از آن را می توانید کنسل کنید؟
  • مزایا و معایب را با مدیر هتل در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کند.

شما میتوانید با اندکی تامل و برنامه ریزی دقیق یک هتل مناسب پیدا کنید که تعطیلات خود را در آن جا بگذرانید و از آن لذت ببرید.

 

بیشتر بخوانیم :  همه چیز درباره فرهنگ مردم آلمان!

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳