بهترین شهر سوئد برای زندگی

کشور سوئد ارائه دهنده برخی از بهترین زندگی های شبانه در کل دنیا می باشد. شهرهایی مانند ماشتراند، ایستد، ویزبه، سیگتونا،آوستا و …طیف عظیمی از رستوران ها، سواحل و کافه ها را دارا می باشند و همچنین نیز فعالیت های ناب شبانه دیگری هم با محبوبیت جهانی وجود دارد مانند جشنواره های زمستانی که ارزش دیدن را دارند. کشور سوئد همانند دیگر کشورهای اروپایی دارای شهرهای مختلفی ست که شرایط زندگی کردن در این شهرها بسیار متفاوت است و اما ما در این مقاله می خواهیم بدانیم که کدام شهر شوئد ارزان و یا شرایط آن برای زندگی کردن مناسب است؟

بهترین شهر سوئد برای پناهندگی

بهترین شهر سوئد برای پناهندگی

همانطور که می دانید فهرست شهرهای جهان بر اساس کیفیت زندگی، امنیت، حمل‌ و نقل، تامین اجتماعی، درآمد سرانه، سلامت و درمان، آب‌وهوا، اوقات فراغت ، توانایی خرید و … ارائه شده است و در این میان، بهترین شهرهای سوئد برای زندگی، شهرهای سولنا، مالمو هستند. اگرچه قصد خرید ملک در سوئد را دارید و یا می خواهید ساکن کشور سوئد شده و اقامت دائم را از آن خود کنید به این دو شهر ذکر شده بروید. در این شهرها اجاره ملک بسیار پایین است و می توانید با کمترین هزینه یک ملک را خریداری کنید ولی شایان ذکر است که قیمت ملک ها در این دو شهر در مقایسه با کشور لندن بالاتر است.

بیشتر بخوانیم :  معماری اسپانیا شما را شگفت زده می کند!

 

اکثر افرادی که شهر سولنا را برای اقامت انتخاب می کنند یکی از دلایل اصلی آنها، وجود دانشگاه های مناسب و پایین بودن کرایه اماکن میباشد. سولنا یکی از کوچک ترین و زیباترین شهرهای سوئد می باشد که در شمال استکهلم قرار گرفته و تقریبا ۲۸ هزار نفر جمعیت دارد و آب و هوای آن بسیار مساعد و دلپذیر است ولی شهر مالمو در مقایسه با شهر سلنا پرجمعیت تر و بزرگتر می باشد و یک محیط ایده آل برای کسانی ست که می خواهند به دور از سروصدا زندگی کنند

بهترین شهر سوئد برای زندگی

بهترین شهر سوئد برای زندگی

پس اگر دانشجو هستید و می خواهید با کمترین هزینه، منزل کرایه کنید به این دو شهر بروید ولی برای قرارداد چنین منزل هایی سعی کنید که به زبان سوئی آشنا باشید تا دچار مشکل نشوید. شهر مالمو در اصل یک شهر صنعتی و دانشگاهی محسوب میشود و معروف ترین صنعنی که در این شهر رواج دارد، صنعت کشتی سازی میباشد و افراد زیادی در این شهر مشغول به کار هستند به همین دلایل آمار بیکاری در سوئد در مقایسه با دیگر شهرها کمتر است.

بیشتر بخوانیم :  لیست سوغاتی هایی که می توانید از آلمان تهیه کنید!

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 

یورو ویزا برای مهاجرت

همیشه می گوییم برای مهاجرت به هر کشور دیگر خوب برسی کنید و دانسته گام بردادید وگرنه …

البته برای هر نوع مشاور های در خصوص سرمایه گذری اقامت و …..

می تونید با ما تماس بگیرید 

بپرسید و دانسته قدم بردارید

۰۹۲۱۹۵۷۹۹۰۳